![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen hiljattain hankkinut Sony Handycam ja olen yrittänyt vangita äänen ja videon videokamerasta omalle tietokoneelle. Olen kuitenkin vain näyttää, että saisimme videon päälle minun tietokone. Eikö kukaan ole mitään ehdotuksia mitä minun pitäisi tehdä? Hurraa, Stu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-kaapeli mukana tulleesta videokamera tukee video-ja äänitiedostoja. Oletko asentanut kuljettajat ovat "Corder? Mitä ohjelmistoja Käytätkö tuoda tiedostoja? (I Just use moviemaker).
|
| |||
| |||
| Cheers Alex. Käytin moviemaker ja sen syömällä hyvin. Voinko olla röyhkeä ja kysyä, jos voisi ehdottaa mitään helppokäyttöinen muokkausta paketteja? Minulla on kokeiluversio on Premier Pro jonka olen ajatellut antaa mennä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vivitar DVR 595 digitaalinen videokamera Problem | clintuk | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 21. Huhtikuu 2009 12:55 |
| PC ei pelata 8cm videokamera DVD | darrenwfrench | Multimedia & Codecs | 8 | 22. Huhtikuu 2008 12:02 |
| Siirtyminen kameranauhuri PC-ongelma | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20th Feb 2008 15:16 |
| Videokamera kysymys (apua tarvitaan) | ken979 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 19. lokakuu 2007 06:35 |
| Video Kaapataan Software | wolfberries | General Software Chat | 4 | 29. Sep 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |