![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nylig kjøpt en Sony Handycam og jeg prøver å fange opp lyd og video fra videokameraet til PCen. Men jeg bare synes å kunne få videoen på datamaskinen min. Does noen har noen forslag til hva jeg bør gjøre? Skål, Stu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-kabelen som fulgte med videokameraet støtter video-og lydfiler. Har du installert driverne for "Corder? Hvilken programvare bruker du til å importere filer til? (Jeg bruker moviemaker).
|
| |||
| |||
| Cheers Alex. Jeg brukte moviemaker og det er å fange fine. Kan jeg være frekk og spør om du kan foreslå noen enkle å bruke redigering pakker? Jeg har en prøveversjon av Premier Pro som jeg tenker på å gi en gå. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vivitar DVR 595 Digital Camcorder Problem | clintuk | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 21 april 2009 12:55 |
| PC vil ikke spille 8cm videokamera DVD | darrenwfrench | Multimedia & Kodeker | 8 | 22 april 2008 12:02 |
| Overføring fra kamera til PC problem | piper55 | Multimedia & Kodeker | 1 | 20 februar 2008 15:16 |
| Videokamera spørsmålstegn (hjelp nødvendig) | ken979 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 19 oktober 2007 06:35 |
| Video Finne Software | wolfberries | General Software Chat | 4 | 29. sep 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |