![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen köpt en Sony Handycam och jag försöker fånga ljud och video från videokameran till datorn. Men jag bara verkar kunna få video på min dator. Är det någon som har några förslag på vad jag ska göra? Skål, Stu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-kabeln som följde med videokameran stöder video-och ljudfiler. Har du installerat drivrutinerna för "Corder? Vilken programvara använder du för att importera filer till? (Jag använder filmskapare).
|
| |||
| |||
| Cheers Alex. Jag brukade filmskapare och det är att ta böter. Kan jag vara uppnosig och fråga om du kunde föreslå någon enkel att använda redigera paket? Jag har en testversion av Premier Pro som jag funderar på att ge en gå. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vivitar DVR 595 Digital Camcorder Problem | clintuk | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 21 april 2009 12:55 |
| PC kommer inte att spela 8cm videokamera DVD | darrenwfrench | Multimedia & Codecs | 8 | 22 april 2008 12:02 |
| Överföra från videokamera till PC problem | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20 februari 2008 15:16 |
| Videokamera fråga (hjälp behövs) | ken979 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 19 oktober 2007 06:35 |
| Video Capturing Software | wolfberries | General Software Chat | 4 | 29 sep 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |