![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| evenin alle! ønsker at investere i en alt i én til at løse min lille pladsbehov. set i dont vil gå over £ 50, Thats den nemme bit, hvad jeg virkelig har brug for hjælp, er jeg vil have en alt i én, som er billige på patroner, im taler eBay såvel jeg virkelig dont se logikken i udgifterne over £ 10 om en patron, medmindre det sker virkelig vare længe, jeg ved, at det afhænger af mit trykning typer, dens primært Word-dokumenter og ulige image / billede Tesco og Comet har et par goodens men som jeg siger blækket's koster let en 1 / 3 af printeren ![]() Cheers alle, alle help is appreciated
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intet specifikt men der ejes mange printere kan jeg ærligt sige, de eneste jeg har været tilfreds med er HP.
De er godt prissættes, blæk synes at vare evigt, og er billig også deres kram ser godt ud og er bygget godt. My fancy Epson spiste blæk og altid brød, ligesom min gamle Mans. Min HP-laptop er den samme, virkelig tilfredse med deres ting ud over andre. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg må sige, jeg er enig med Dave om HP stuff. Vi har en Officejet 6210, som blev admittantly lidt dyrere (£ 120), men arbejder meget og har aldrig nogen problemer. Men vi har også en Espon Aculaser i C1100 i kontoret og det virker fint med.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ive været at se på HP og vil være enige de ser pænt! cheers for linket for blæk! endnu en gang alle de svar, jeg har brug for, cheers gutter!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sdd om billige | pete21 | Drives & flytbare medier | 3 | 13 november 2008 11:55 |
| Billige opgradere | thingie2 | General Hardware Chat | 8 | 1. sep 2008 07:23 |
| Billige Refurbished Desktop | serverguy | CJ Brugt Marketplace | 0 | 23 august 2008 14:54 |
| Billige bærbare | pete21 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 6. jan 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |