![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
evenin kaikille!
HAKU sijoittamaan kaikki yhdessä ratkaista minun vähän tilaa tarpeisiin. pohjimmiltaan i dont halua mennä yli £ 50, thats helppo bit, mitä todella tarvitset apua on i haluamme kaikki yhdessä, että on halpaa että patruunat, im talking eBayn sekä Olen todella dont nähdä logiikkaa käyttää yli £ 10 säiliötä, jos se todella kestävät pitkään, tiedän se riippuu painaa tyyppiä, sen lähinnä Word-asiakirjat ja epätasainen kuva / kuva Tesco ja Comet on muutama goodens mutta kuten sanoin muste n aiheuttavat helposti 1 / 3 on kirjapainon ![]() Cheers Kaikki apu on arvostettu
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitään erityisiä mutta ottaa omistuksessa monet tulostimet Voin rehellisesti sanoa, että ainoat, olen ollut tyytyväinen ovat HP.
Ne ovat hyvin hinnoiteltuja, tussi näyttää ikuisesti ja on halpaa myös niiden tavaraa näyttää hyvältä ja se on rakennettu hyvin. My fancy Epson söi mustetta ja aina rikki, aivan kuten minun vanha mans. Oma HP kannettava tietokone on sama, todella tyytyväisiä tavaraa yli muiden. My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Minun täytyy sanoa, että olen samaa mieltä Dave on HP: n juttuja.
Meillä on Officejet 6210, joka oli admittantly hieman kalliimpi (£ 120), mutta toimii hyvin ja ei ole koskaan mitään ongelmia. Mutta meidän on myös ESPON Aculaser vuonna C1100, Office ja että works fine as well.
|
|||
|
|||
|
ive on katsot HP ja on samaa mieltä he näyttävät siisti! cheers varten linkkiä muste!
jälleen kaikkia vastauksia i tarve, cheers guys!