![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goedenavond allemaal! zoek om te investeren in een alles in een bij het oplossen van mijn kleine ruimte behoeften. wezen i dont want to go meer dan £ 50, thats the easy bit, wat ik echt hulp nodig is, is dat ik wil een alles in een, dat is goedkoop op de patronen, im praten eBay evenals i dont echt zie de logica van de uitgaven van meer dan £ 10 over een patroon, tenzij het gaat echt lang duren, ik weet dat dit afhankelijk is van mijn afdrukken soorten zijn voornamelijk Word-documenten en de oneven afbeelding / foto Tesco en Comet hebben een paar goodens maar net als ik zeg dat de inkt's kost gemakkelijk een 1 / 3 van de printer ![]() Proost allemaal, alle hulp wordt gewaardeerd
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niets specifiek, maar wel onder handen veel printers Ik kan eerlijk zeggen de enige die ik heb is blij met zijn HP.
Ze zijn goed geprijsd, inkt lijkt eeuwig en is goedkoop ook hun spul ziet er goed uit en is goed gebouwd. Mijn fantasie Epson inkt en aten altijd brak, net als mijn oude Mans. Mijn HP laptop is hetzelfde, echt tevreden zijn met hun spullen boven anderen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ik moet zeggen dat ik het eens met Dave op de HP spul. We hebben een Officejet 6210 werd admittantly iets duurder (€ 120), maar werkt prima en heeft nooit enige problemen. Maar we hebben ook een ESPON in AcuLaser C1100 in de Office, en dat werkt prima ook.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ive op zoek naar HP en zal moeten ze eens kijken tidy! Cheers voor de link voor de inkt! nogmaals alle antwoorden i need, cheers guys!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SDD op de goedkope | pete21 | Drives & Removable Media | 3 | 13 nov 2008 11:55 |
| Goedkoop upgraden | thingie2 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 1e Sep 2008 07:23 |
| Goedkope Gereviseerde Desktop | serverguy | CJ Gebruikt Marktplaats | 0 | 23 aug 2008 14:54 |
| Goedkope laptop | pete21 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | De 6 januari 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |