![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God kveld alle! ønsker å investere i en alt i ett for å løse min lille plass behov. utgangspunktet jeg dont vil gå over £ 50, dvs det enkelt bit, hva jeg virkelig trenger hjelp på, vil jeg ha alt i ett som er billige på kassetter, im snakker eBay så vel jeg virkelig ikke se logikken i utgifter over £ 10 på en patron med mindre det gjør virkelig vare lenge, jeg vet det avhenger min utskrift typer, dens hovedsakelig Word-dokumenter og Odd image / bilde Tesco og Comet har noen goodens, men som jeg sier blekket blir bekostet enkelt en 1 / 3 av skriveren ![]() Cheers alle, all hjelp er verdsatt
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingenting konkret, men har eid mange skrivere kan jeg ærlig si at de eneste jeg har vært fornøyd med er HP.
De er godt priset, blekk synes å vare evig, og er billig også sine ting ser bra ut og er bygget godt. My fancy Epson spiste blekk og alltid blakk, akkurat som min gamle mans. Min HP-laptop er det samme, veldig fornøyd med sine ting utover andre. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg må si jeg er enig med Dave på HPs ting. Vi har en Officejet 6210 som ble admittantly litt dyrere (£ 120), men fungerer bra og aldri har noen problemer. Men vi har også en Espon Aculaser i C1100 i Office, og som fungerer bra også.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ive vært å se på HP og må aksepterer de ser ryddig! Skål for koblingen for blekk! igjen alle svarene jeg trenger, Cheers guys!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |