![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| afton alla! som vill investera i en allt i ett för att lösa min lilla utrymme behov. grunden i dont vill gå över £ 50, thats det lätt lite, vad jag verkligen behöver hjälp med det jag vill ha en allt i ett som är billigt på patroner, im talar eBay och Jag dont se logiken i utgifterna under £ 10 på en kassett om det inte verkligen vara länge, jag vet detta beror på min utskrift typer, dess främst Word-dokument och udda image / bild Tesco och Comet har några goodens men som jag säger bläcket's kostar lätt en 1 / 3 av skrivare ![]() Skål alla, all hjälp uppskattas
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inget särskilt men som har ägt många skrivare jag kan ärligt säga att de enda som jag har varit nöjd med är HP.
De är bra priser, bläck tycks vara för evigt och är billigt också deras grejer ser bra ut och är byggd bra. My fancy Epson ätit bläck och alltid sönder, precis som min gamla mans. Min HP laptop är samma, riktigt nöjda med sina grejer över andra. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jag måste säga att jag håller med Dave på HP grejer. Vi har en Officejet 6210 som admittantly lite dyrare (£ 120) men fungerar bra och har aldrig några problem. Men vi har också en Espon Aculaser i C1100 vid byrån och som fungerar bra också.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ive har letat på HP och måste då komma överens om de ser snygga! Skål för länken för bläck! återigen alla svar jag behöver, skål grabbar!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| SDD på billig | pete21 | Drives & Removable Media | 3 | 13 november 2008 11:55 |
| Billig uppgradering | thingie2 | General Hardware Chat | 8 | 1:a sep 2008 07:23 |
| Billig Renoverad Desktop | serverguy | CJ Används Marketplace | 0 | 23 august 2008 14:54 |
| Billig bärbar dator | pete21 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 6 januari 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |