mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Tilslutning af kameraet

Reply

Thread Tools
Old 9 marts 2008, 13:04
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutning af kameraet

Hej, For at starte med vil jeg forklare, jeg ikke er ekspert pc user.I tilsluttet et kamera til at hente nogle billeder. PC blev vist på skærmen, den havde indregnet en flytbar disk, så jeg trukket strømkablet ud ved en fejltagelse, og lukke den ned, nu da jeg tilslutte kameraet, kameraet står, at det er tilslutning til computer, men gør ikke, og der er ingen flytbare lagringsenhed opdaget på pc.I har tilsluttet kameraet til en anden pc succesfully.I tænkte søger i systemet genoprette men dont synes at kunne finde den på min pc.Havent et fingerpeg hvis Thats den rigtige måde at go.Hope nogen kan hjælpe mig out.Look frem til at høre fra en eller flere af jer PC eksperter
Regards PW ilkin
Old 9 marts 2008, 13:22
Donor-Gruppen

når du siger "jeg tilsluttet en kamera for at hente nogle billeder "mener du, du forsøgte at uploade billeder fra dit kamera til din computer?, og i bekræftende fald ikke, du skal bruge softwaren til at gøre dette, normalt theres en disk, der fulgte med kameraet, som tillader dette, alligevel tilslutte kamera og derefter gå til "Sikker fjernelse af hardware" i din værktøjslinjen og fjerner kameraet fra der, hvis det viser, når du får en pop up sige "hardware sikkert fjernet det nu er sikkert at frakoble din *******" derefter frakoble kameraet og genstarte din pc, en gang oppe og køre igen derefter kontrollere, om sine faste hvis ikke lade mig vide.
Old 9 marts 2008, 14:05
Ny Medlem Gruppen

Hej, Tak for hurtigt svar.
Jeg har installeret kameradriveren men kameraet siger, at det er "forbinde computer" alle time.When jeg sluttet til en anden PC til at teste kameraet, det viste kun beskeden "forbinde kameraet" for en anden eller to derefter tilsluttes
skål.
Old 9 marts 2008, 14:10
Administrator Gruppen

Prøv at installere software / driver.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 marts 2008, 14:37
Ny Medlem Gruppen

Hej, Jeg har re installeret driveren men kameraet fortæller mig er det "forbinde computer" alle time.it viser beskeden i et par sekunder derefter sluttes, når jeg prøvet det på en anden pc,
skål,
Old 9 marts 2008, 15:11
Donor-Gruppen

Det er ikke sket for mig før, men det gjorde jeg vil sandsynligvis forsøge system gendanne eller fuldstændigt afinstallere softwaren ved hjælp af et register renere slette alle registreringsdatabasen værdier og kram, og prøv at installere igen
Old 10 marts 2008, 05:53
Administrator Gruppen

Please don't post duplikateksemplar tråde, tak.
Old 10 marts 2008, 06:41
Ny Medlem Gruppen

Intet problem, sorry for det, men den sidste tråd jeg indsendt blev også tilføje info jeg ikke havde indgivet før, ligesom jeg har forsøgt at forbinde mp3 for at se, om det ville slutte, som det wouldnt og det er også derfor jeg couldnt finde system gendanne om min pc,
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera Marian M Digital Imaging & Printere 2 21. nov 2008 07:49
Bedste digitale kamera til at købe? Ashley S Digital Imaging & Printere 3 21. nov 2008 01:01
Problemer med at forbinde min Sony Cyber shot Kamera Private Baldrick Digital Imaging & Printere 8 31 oktober 2008 08:54
Kamera Playing Up Help1inghand Digital Imaging & Printere 7 11 oktober 2008 06:20
Tilslutning CCTV kamera til PC theoldman Digital Imaging & Printere 2 22 juni 2007 15:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.