![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, alkavat i selittää En ole asiantuntija kpl user.I kytkenyt kameran ladattava joitakin kuvia. Pc oli osoittaa näytön se oli tunnustanut siirrettävän levyn, sitten i vedetty virtakaapelin pois vahingossa ja sammuttaa sen, ja nyt, kun liität kameran, kamera sanoo, että se on yhteyden tietokoneeseen, mutta doesnt, eikä ole irrotettavaan tallennusvälineeseen ilmi pc.I on kytketty kameran toiselle pc succesfully.I ajatellut tarkastella järjestelmän palauttaminen mutta dont näyttävät löydä sitä omassa pc.Havent hajuakaan jos thats oikea tapa go.Hope joku voi auttaa minua out.Look eteenpäin kuulla yhtä tai useampaa teistä kpl asiantuntijat Regards PW ilkin |
|
| |||
| |||
| kun sanot "Olen kytkenyt kamera Voit ladata joitakin kuvia "do you mean olet yrittänyt ladata kuvia kamerasta tietokoneeseen?, ja jos te ette tarvitse ohjelmistoja tehdä tämän tavallisesti Theres levyn, että mukana tulee kamera, joka mahdollistaa tämän, anyway liitä kamera ja valitse sitten "Poista laite turvallisesti" in your työkaluriviltä ja poista kameran sieltä, jos se osoittaa, että kun saat pop-up sanonta "laitteistoa turvallisesti poistaa nyt on turvallista irrottaa teidän *******" irrota kamera ja käynnistä tietokoneesi, kun vauhtiin uudelleen sitten, onko se kiinteä, jos ei anna minun tietää. |
|
| |||
| |||
| Hei, Kiitos, että nopea vastaus. Olen asentanut kameran ajuri mutta kamera sanoo, että se on "Connecting tietokone" kaikki time.When i liitetty toiseen kpl testata kameran, se näkyi vain viesti "yhdistää kamera", toisen tai kaksi sitten kytketty hurraa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä uudelleen asentanut ohjelmiston / kuljettaja.
| |||
| |||
| Hei, olen uudelleen asennettu kuljettajan mutta kamera kertoo minulle se on "yhdistät tietokoneen" kaikki time.it näkyy sanoma pari sekuntia sitten yhdistää, kun olen yrittänyt sen toisen kpl, hurraa, |
|
| |||
| |||
| Näin ei ole tapahtunut minulle ennen mutta en luultavasti kokeilla järjestelmän palauttaminen tai kokonaan poistamalla ohjelmistoja käyttämällä rekisterin puhdistaja poistaa kaikki rekisterin arvoja ja tavaraa ja yrittää asentaa uudelleen |
|
| |||
| |||
| Älä post Kaksoiskappale kierteet, kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, pahoillani, mutta viime säikeen i lähetetty myös lisäämällä info i ei ollut toimittanut ennen, kuten olen yrittänyt yhdistävä mp3 nähdä, jos se muodostaa yhteyden, jota se wouldnt ja siksi myös i couldnt löytää järjestelmän palauttaminen on minun pc, |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| What Digital Camera? Saan uuden digitaalikamera | Marian M | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 21. marraskuu 2008 07:49 |
| Best digitaalikameran ostaa? | Ashley S | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 21. marraskuu 2008 01:01 |
| Ongelmat yhdistämisessä minun Sony Cyber-shot Kamera | Yksityinen Baldrick | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 31. lokakuu 2008 08:54 |
| Kamera Playing Alkuun | Help1inghand | Digital Imaging & Tulostimet | 7 | 11. lokakuu 2008 06:20 |
| Connecting CCTV kameran tietokoneeseen | theoldman | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 22. kesäkuu 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |