![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Om te beginnen zal ik uitleggen ik ben geen expert pct user.I aangesloten een camera voor het downloaden van sommige foto's. De pc werd vertoond op het scherm had erkend dat een verwisselbare schijf, dan trok ik de stroomkabel door fout en afsluiten, nu als ik de camera, de camera zegt dat het maken van een verbinding met de computer maar doesnt, en er is geen verwijderbare opslagapparaat ontdekt op de pc.I de camera hebt aangesloten op een andere pc succesfully.I dacht zoekt in systeem te herstellen, maar dont lijken te kunnen vinden op mijn pc.Havent een idee wanneer dat is de juiste manier te go.Hope kan iemand me helpen out.Look vooruit te horen van een of meer van je pc deskundigen Regards PW ilkin |
|
| |||
| |||
| wanneer je zegt "ik aangesloten een camera voor het downloaden van sommige foto's "doe je met je probeerde te uploaden foto's van je camera naar je computer?, en zo ja, maak je geen software nodig om dit te doen, normaliter theres een schijf die meegeleverd wordt met de camera die het mogelijk maakt dit, toch sluit de camera en ga vervolgens naar "Hardware veilig verwijderen 'in uw menubalk en het verwijderen van de camera er uit als het blijkt, als je eenmaal je een pop-up te zeggen" hardware veilig verwijderen is het nu veilig de stekker uit uw *******" dan trek de camera en herstart je pc, een keer omhoog en weer te lopen dan controleren of de vaste zo niet laat het me weten. |
|
| |||
| |||
| Hallo, Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb het stuurprogramma voor de camera, maar de camera zegt dat het "Aansluiten computer" alle time.When i aangesloten op een andere pc te testen van de camera, hij toonde alleen de boodschap "aansluiting van de camera" voor een seconde of twee dan aangesloten sante. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het opnieuw installeren van de software / driver.
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, maar de camera vertelt mij is het "Aansluiten computer" alle time.it toont de boodschap voor een paar seconden daarna verbindt, toen ik probeerde het op een andere pc, sante, |
|
| |||
| |||
| Dit is niet gebeurd bij mij voor, maar het had zou ik waarschijnlijk proberen systeem herstellen of volledig verwijderen van de software, met een register cleaner verwijdert alle register-waarden enzo en probeer opnieuw te installeren |
|
| |||
| |||
| Stuur aub geen duplicaat draden, bedankt. |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, sorry voor dat, maar de laatste draad i gepost werd ook het toevoegen van info had ik niet vóór, ik heb geprobeerd het aansluiten van de mp3 om te zien of het zou aansluiten, die zij wouldnt en ook de reden waarom i couldnt vinden systeem herstellen op mijn pc, |