![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, For å begynne med vil jeg forklare Jeg er ingen ekspert pc user.I koblet et kamera for å laste ned noen bilder. PCen ble vist på skjermen hadde erkjent en flyttbar disk, så jeg trakk strømledningen ut ved en feil, og avslutte den, nå når jeg kobler kameraet, kameraet sier det er å koble til datamaskinen, men ikke, og det er ingen flyttbar lagringsenhet oppdaget på pc.I har koblet kameraet til en annen PC succesfully.I tenkte ser i systemgjenopprettingspunkt men ikke synes å kunne finne den på mitt pc.Havent en anelse om dvs den riktige måten å go.Hope noen som kan hjelpe meg out.Look frem til å høre fra en eller flere av dere PC eksperter Regards PW ilkin |
|
| |||
| |||
| når du sier "Jeg har koblet til en kamera for å laste ned noen bilder "mener du med at du prøvde å laste opp bilder fra kameraet til datamaskinen?, og hvis så ikke du trenger programvare for å gjøre dette, normalt Theres en disk som følger med kameraet som gjør at dette likevel koble kameraet, og deretter gå til "Trygg fjerning av maskinvare" i verktøylinjen og fjerner kameraet fra det hvis det viser, når du får en pop-up som sier "maskinvare trygt fjernes det er trygt å koble din *******" deretter koble kameraet og starte PC-en, en gang i gang igjen så sjekk hvis dens faste hvis ikke gi meg beskjed. |
|
| |||
| |||
| Hei, Takk for raskt svar. Jeg har installert kameraet sjåfør men kameraet sier det er "kobler datamaskinen alle time.When jeg koblet til en annen PC for å teste kameraet, bare viste meldingen" kobler kameraet "for et sekund eller to koblet deretter skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å installere programvare / drivere.
| |||
| |||
| Hei, jeg er installert driveren men kameraet forteller meg at den er "kobler datamaskinen alle time.it viser melding for et par sekunder kobler deretter, da jeg prøvde den på en annen PC, skål, |
|
| |||
| |||
| Dette har ikke skjedd med meg før, men det gjorde jeg ville trolig prøve systemgjenopprettingspunkt eller fullstendig avinstallert programvaren, med et register renere slette alle registerverdiene og sånt, og prøve å installere på nytt |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke legg duplikatinnhold tråder, takk. |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, beklager for det, men den siste tråden jeg postet var også legge info jeg ikke hadde sendt inn før, som jeg har forsøkt å koble mp3 å se om det ville koble som det wouldnt og også hvorfor jeg couldnt finne systemgjenopprettingspunkt på PC-en, |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale kamera for å kjøpe? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Problemer med å koble min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Kamera Spille Opp | Help1inghand | Digital Imaging & Skrivere | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Connecting CCTV kamera til PC | theoldman | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 juni 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |