![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Till att börja med kommer jag att förklara Jag är ingen expert st user.I ansluten en kamera för att ladda ner vissa bilder. Den st visade på skärmen hade erkänt en löstagbar skiva, så jag drog strömkabeln ut av misstag och stäng ner, nu när jag ansluter kameran, kameran säger att det är att ansluta till datorn, men icke, och det finns ingen flyttbar lagringsenhet hittades på pc.I har anslutit kameran till en annan st succesfully.I tänkte titta i systemet återställa men dont verkar kunna hitta det på min pc.Havent en aning om thats rätt sätt att go.Hope någon kan hjälpa mig out.Look fram emot att höra från en eller flera av er st experter Regards PW ilkin |
|
| |||
| |||
| när ni säger "Jag har kopplat in en kamera för att hämta några bilder "menar du att du försökt att ladda upp bilder från kameran till datorn?, och i så fall inte du behöver programvara för att göra detta, normalt Theres en skiva som följer med kameran som gör detta ändå ansluta kameran och sedan gå till "Säker borttagning av maskinvara" i verktygsfältet och ta bort kameran från det om det visar när du får en pop up som säger "maskinvara säkert bort det nu är säkert att koppla ur din *******" sedan koppla ur kameran och starta om datorn, så snart igång igen och kontrollera om dess fasta om de inte låta mig veta. |
|
| |||
| |||
| Hej, Tack för snabbt svar. Jag har installerat kamerans drivrutin men kameran säger att det är "att ansluta datorn" alla time.When i anknytning till en annan dator för att testa kameran, det visade bara meddelandet "ansluter kameran för en sekund eller två sedan ansluten skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök igen att installera programvaran / drivrutinen.
| |||
| |||
| Hej, jag är installerade drivrutinen men kameran säger att det är "att ansluta datorn" alla time.it visar meddelandet i ett par sekunder sedan ansluter när jag testat det på en annan dator, skål, |
|
| |||
| |||
| Detta har inte hänt mig innan men det gjorde jag nog försöka system restaurera eller helt avinstallera programvaran, med hjälp av ett register renare bort alla registervärden och sånt och försök installera igen |
|
| |||
| |||
| Please don't post duplikat trådar, tack. |
|
| |||
| |||
| Inga problem, ledsen för det, men den sista tråden jag postat också lägga till info jag inte hade gjort innan, precis, jag har försökt att ansluta mp3 för att se om det skulle ansluta, vilket det wouldnt och också varför jag couldnt hitta system restaurera den min pc, |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken digitalkamera? Jag får en ny digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 21 november 2008 07:49 |
| Bästa digitalkamera att köpa? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 november 2008 01:01 |
| Problem med att ansluta min Sony Cyber shot Camera | Privata Baldrick | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Kamera Spela Upp | Help1inghand | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Ansluta CCTV kamera till dator | theoldman | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 22 juni 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |