![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har købt en infrarød kabelforbundet CCTV kamera, at jeg gerne vil passe ind i en Bird Nest Box. Grunden til, at jeg købte kabelforbundet, er fordi den får strøm fra indendørs, så jeg behøver ikke at køre separat strømforsyning til nestbox, som jeg ville med trådløse, jeg har et ekstra PCI slot i min pc, og jeg ønsker at streame fra kameraet, så jeg kan se handling. Setup jeg købte fra Ebay Ny på £ 20 inkl Del er .. Pickup-enhed 1 / 3 video sensor System: PAL / NTSC Gyldigheden pixel: PAL 628 * 582 / NTSC 510 * 492 Picture område: PAL 5,78 * 4,19 / NTSC: 4,69 * 3,45 Horisontal definition: 380 linje Scan frekvens: PAL 50HZ / NTSC 60Hz Minimum belysning: 0LUX Følsomhed: 18 DB-AGL ON-OFF Automatisk konvertering på Dag eller nat Dagtimerne (farve) / Infra-Red Night (B / W) Strømforsyning: 12V DC 500mA (inkluderet)
nogen hjælpe bedes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke så erfaren med det her, men jeg tror, du har brug for et PCI DVR Card.
Se> http://www.sctltd.co.uk/acatalog/GeovisionPCDVR.html Afhængigt forbindelsen kommer fra CCTV Der er et par forskellige typer. Letteste jeg gætte ville være at få en DVR PCI-kort, der accepterer den Ariel type tændrør derefter få CCTV-kameraer, der bruger denne type også. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tak også til dig naturalier donation, det hjælper virkelig. :) Din konto er blevet opgraderet til at afspejle din generøsitet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera | Marian M | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:49 |
| Bedste digitale kamera til at købe? | Ashley S | Digital Imaging & Printere | 3 | 21. nov 2008 01:01 |
| Problemer med at forbinde min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Printere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Kamera Playing Up | Help1inghand | Digital Imaging & Printere | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Tilslutning af kameraet | lunesdale | Digital Imaging & Printere | 7 | 10 marts 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |