![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen ostanut infrapunayhteyden wired CCTV kamera, että haluaisin sovi lintu Nest Box. Syynä ostin wired, koska se on käyttövoimansa sisätiloissa, joten minun ei tarvitse suorittaa erillisen virtalähteen nestbox, koska haluan, joissa on langaton, minulla on vara-PCI-korttipaikka minun pc, ja haluan stream alkaen kameran, jotta voin katsella toimintaa. Asennusohjelma I ostetaan Ebayssä Uutta £ 20 inkl Del on .. Pickup laitteen 1 / 3 video anturi Järjestelmä: PAL / NTSC Voimassaolo pikselin: PAL 628 * 582 / NTSC 510 * 492 Kuva-ala: PAL 5,78 * 4,19 / NTSC: 4,69 * 3,45 Horisontaaliset määritelmä: 380 linja Scan taajuus: PAL 50Hz / NTSC 60Hz Minimi valaistus: 0LUX Herkkyys: +18 TE-AGL ON-OFF Automaattinen muuntamista koskeva Daytime tai yöllä Päiväsaikaan (väri) / Infra-Red Night (B / W) Virtalähde: 12V DC 500mA (mukana)
kenenkään apua kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole se, että kokenut tätä kamaa, mutta mielestäni tarvitaan PCI DVR-kortti.
Katso> http://www.sctltd.co.uk/acatalog/GeovisionPCDVR.html Riippuen yhteydessä lähtöisin CCTV on muutamia erilaisia. Helpoin luulisin olisi saada DVR PCI Card, että hyväksyy Ariel tyyppi pistokkeiden sitten saada CCTV kamerat käyttävät kyseistä tyyppiä myös. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Kiitos myös teille luontoissuorituksina luovuttamista, se todella auttaa. :) Tilisi on päivitetty vastaamaan jalomielisyyttä. |