![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik kocht een infrarood Wired CCTV camera, die ik zou willen passen in een Bird Nest Box. De reden dat ik gekocht bedraad, is omdat het gevoed door binnenshuis, dus ik hoef niet te lopen aparte stroomvoorziening van legnest, zoals ik zou met draadloze, ik heb een reserve pci-sleuf in mijn pc, en ik wil voor het streamen van de camera, dus ik kan kijken naar de actie. De setup Ik kocht van eBay Nieuw op £ 20 incl. Del is .. Pickup apparaat 1 / 3 video sensor Systeem: PAL / NTSC Geldigheid pixel: PAL 628 * 582 / NTSC 510 * 492 Foto gebied: 5,78 * 4,19 PAL / NTSC: 4,69 * 3,45 Horizontale definitie: 380 line Scan frequentie: 50 Hz PAL / NTSC 60HZ Minimale verlichting: 0LUX Gevoeligheid: +18 DB-AGL ON-OFF Automatische omschakeling van dag of nacht Overdag (kleur) / Infra-Red Night (B / W) Voeding: 12V DC 500mA (meegeleverd)
iemand helpen aub |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zo ervaren met dit spul maar ik denk dat je een PCI DVR Card.
Zie> http://www.sctltd.co.uk/acatalog/GeovisionPCDVR.html Afhankelijk van de aansluiting vanuit het cameratoezicht zijn er een paar verschillende soorten. Gemakkelijkste denk ik zou zijn om een DVR PCI Card dat accepteert de Ariel soort stekkers krijgen dan CCTV-camera's die gebruikmaken van dit type ook. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Bedankt ook voor je soort donatie, het echt helpt. :) Uw account is bijgewerkt om rekening te houden met uw vrijgevigheid. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke digitale camera? Ik krijg een nieuwe digitale camera | Marian M | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale camera te kopen? | Ashley S | Digital Imaging & Printers | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Problemen met het aansluiten van mijn Sony Cyber-shot-camera | Private Baldrick | Digital Imaging & Printers | 8 | 31 okt 2008 08:54 |
| Camera afspelen Omhoog | Help1inghand | Digital Imaging & Printers | 7 | 11 okt 2008 06:20 |
| Aansluiten camera | lunesdale | Digital Imaging & Printers | 7 | 10 mrt 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |