![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har kjøpt en infrarød kabeltilkoblede CCTV kamera, som jeg gjerne vil få plass i en Bird Nest Box. Årsaken jeg kjøpte kabeltilkoblede, er fordi det er drevet fra innendørs, så jeg trenger ikke å kjøre egen strømforsyning til nestbox, så ville jeg med trådløs, jeg har en ledig PCI slot i min PC, og jeg ønsker å streame fra kameraet, så jeg kan se handling. Oppsettet jeg kjøpte fra Ebay Nytt fra £ 20 inc Del er .. Pickup enhet 1 / 3 video sensor System: PAL / NTSC Gyldighet pixel: PAL 628 * 582 / NTSC 510 * 492 Picture area: PAL 5,78 * 4,19 / NTSC: 4,69 * 3,45 Horisontal Definisjon: 380 linje Scan frekvens: 50 Hz PAL / NTSC 60Hz Minimum belysning: 0LUX Følsomhet: +18 DB-AGL ON-OFF Automatisk konvertering på dagtid eller natt Dagtid (farge) / Infra-Red Night (B / W) Strømforsyning: 12V DC 500mA (inkludert)
noen hjelpe vennligst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke så erfaren med dette men jeg tror du trenger en PCI DVR Card.
Se> http://www.sctltd.co.uk/acatalog/GeovisionPCDVR.html Avhengig av hvilken tilkobling som kommer fra CCTV Det finnes flere ulike typer. Enkleste Jeg antar vil være å få en DVR PCI-kort som godtar Ariel type plugger da få CCTV-kameraer som bruker denne typen også. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk også for deg slag donasjon, det hjelper. :) Kontoen din har blitt oppgradert for å gjenspeile din generøsitet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale kamera for å kjøpe? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Problemer med å koble min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Kamera Spille Opp | Help1inghand | Digital Imaging & Skrivere | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Koble kameraet | lunesdale | Digital Imaging & Skrivere | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |