![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har köpt en IR kabelgränssnitt CCTV kamera, som jag skulle vilja passa på Bird Nest Box. Anledningen till att jag köpte trådinlägg, beror på att det är ström från inomhus, så jag inte måste köra separat strömförsörjning till nestbox, eftersom jag skulle med trådlöst, jag har en ledig PCI-slot i min pc, och jag vill ta ström från kameran, så jag kan titta på åtgärden. Installationen jag köpte från Ebay Nytt på £ 20 inkl Del är .. Pickup enhet 1 / 3 video sensor System: PAL / NTSC Giltighet pixel: PAL 628 * 582 / NTSC 510 * 492 Bild område: PAL 5,78 * 4,19 / NTSC: 4,69 * 3,45 Horizontal definition: 380 linje Scan frekvens: PAL 50HZ / NTSC 60Hz Minsta belysning: 0LUX Känslighet: 18 DB-AGL On-Off Automatisk omställning på dagtid eller nattetid Daytime (färg) / infrarött Night (B / W) Strömförsörjning: 12V DC 500mA (ingår)
någon hjälp behaga |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte så erfaren med sånt här men jag tror att du behöver ett PCI DVR-kort.
Se> http://www.sctltd.co.uk/acatalog/GeovisionPCDVR.html Beroende på vilken anslutning från CCTV finns det några olika typer. Enklaste jag antar skulle vara att få en DVR PCI-kort som accepterar Ariel typ pluggar sedan få CCTV-kameror som använder denna typ också. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tack också till er slags donation, det verkligen hjälper. :) Ditt konto har uppgraderats för att återspegla din generositet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken digitalkamera? Jag får en ny digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 21 november 2008 07:49 |
| Bästa digitalkamera att köpa? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 november 2008 01:01 |
| Problem med att ansluta min Sony Cyber shot Camera | Privata Baldrick | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Kamera Spela Upp | Help1inghand | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Ansluta kameran | lunesdale | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |