![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im probeert verbinding te maken zei printer op mijn dell pc en iedere keer dat hij opduikt op de wizard thats de foutmelding krijg ik iv unpluged en pluged hem terug in en verwijderd en reinsatlled de bestuurder geen hulp WUD glady worden aanvaard (met haar verbonden door middel van een usb als dat helpt op welke wijze dan ook) Dale Barraclough ps i know im een cheepsake met behulp van een gratis printer, maar die kunnen weer een freebie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We moeten weten welke versie van Windows die u gebruikt. :)
| |||
| |||
| oh het is een xp (wist dat ik iets vergeten was) |
|
| |||
| |||
| Heeft u een of meer foutberichten op alle uit de installatie van de driver? Zo ja, wat staat er? |
|
| |||
| |||
| "Er was een probleem is het installeren van deze hardwear Dell Photo Printer 720 een fout opgetreden tijdens de installatie van dit apparaat de gespecificeerde print moniter is onbekend " |
|
| |||
| |||
| Hmmm, heb de installatie softwrae komen met de printer of heeft u downloaden van het net? Ben je absoluut zeker dat de printer is een Dell Photo Printer 720? (Ik weet dat het een domme vraag, maar het loont om 100% zeker) Is er een README met de installatie-software? Is zij dat de printer moet worden aangesloten voor de installatie of na het? Sorry voor alle vragen maar we hebben om naar de oorzaak van uw probleem. :) |
|
| |||
| |||
| zowel iv tryed en ja ik ben en nope geen leesmij (tenzij u rekenen de vergunningen crap) |
|
| |||
| |||
| Ok, je hebt misschien wel nodig om een nieuwe installatie om te krijgen om te werken. Neem een kijkje in windows \ inf en kijk of u kunt alle informatie die er uitziet als de bestuurder en verwijderen en probeer het opnieuw te installeren. |
|
| |||
| |||
| gebeurt dat al lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Brother MFC-420CN Printer Foutbericht | dog3074 | Digital Imaging & Printers | 0 | 15 jun 2009 13:52 |
| Printer Error | lolli_pop | Digital Imaging & Printers | 7 | 4 okt 2008 03:55 |
| HP Photosmart 1315 printer fout | jimbeam | Digital Imaging & Printers | 4 | 18e sep 2008 03:47 |
| Dell D600 foutmelding | foss555 | Windows besturingssystemen | 2 | 26 jul 2008 05:36 |
| Dell all in one printer A940 | robina80 | Digital Imaging & Printers | 3 | 16 apr 2008 01:35 |
| Thread Tools | |
| |