![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im försöker ansluta sa skrivaren till min dell dator och varje gång det dyker upp guiden thats felmeddelandet jag iv unpluged och pluged tillbaka och avinstallerat och reinsatlled föraren någon hjälp WÜD vara glady accepteras (dess ansluten via en usb om det hjälper på något sätt) Dale Barraclough ps jag vet im ett cheepsake använder en gratis skrivare men som kan slå ner en gratisgrunka |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi behöver veta vilken version av Windows du använder. :)
| |||
| |||
| oh dess en xp (visste att jag hade glömt något) |
|
| |||
| |||
| Får du några felmeddelanden alls från installationen av drivrutinen? Om ja, vad står det? |
|
| |||
| |||
| "Det var ett problem att installera den här hardwear Dell fotoskrivare 720 ett fel uppstod vid installationen av denna enhet angiven print moniter är okänd " |
|
| |||
| |||
| Hmmm, gjorde installationen softwrae komma med skrivaren eller har du hämtat det från nätet? Är du helt säker på att skrivaren är en Dell fotoskrivare 720? (Jag vet att det är en dum fråga, men det lönar sig att vara 100% säker) Finns det en readme med installation software? Är det staten att skrivaren måste vara ansluten innan installation eller efter det? Förlåt för alla frågor men vi måste gå till roten av problemet. :) |
|
| |||
| |||
| både iv tryed och ja jag och nope ingen readme (såvida u räkna licenser skit) |
|
| |||
| |||
| Ok, du kanske behöver göra en ny installation för att få det att fungera. Ta en titt i windows \ inf och se om du kan hitta all information som ser till att föraren och ta bort det och försök installera igen. |
|
| |||
| |||
| gjort det redan lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Brother MFC-420CN Utskriftsvänlig Felmeddelande | dog3074 | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Utskriftsvänlig Error | lolli_pop | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 4 oktober 2008 03:55 |
| HP Photosmart 1315 skrivare fel | jimbeam | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 18:e sep 2008 03:47 |
| Dell D600 felmeddelande | foss555 | Windows-operativsystem | 2 | 26 juli 2008 05:36 |
| Dell allt-i-ett-skrivare a940 | robina80 | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 16 april 2008 01:35 |
| Thread Tools | |
| |