mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Dell allt-i-ett-skrivare a940

Reply

Thread Tools
Old 15 april 2008, 13:50
Ledamot Gruppen

när jag hade windows xp min skrivare medföljde en installation cd har jag installerat drivrutinerna till min skrivare och programmet dvs var du går in i programmet och du kan välja väder du vill skanna fax kopia etc etc och var du drabbats skanna och det skannar av bilden och visar den för dig, men vet ive fik vista sitt fcuked upp det ordentligt och im förbannad ruttet jag kan installera drivrutinerna från Dells webbplats men jag skränande verkar för att få programmet mer kan någon hjälpa?

EDIT: ive blitt på Dells webbplats
http://support.euro.dell.com/support...WW1&hidlang=en
ive hämtade drivrutiner och program som utan Theres no programmet var jag brukade ha innan den cd som följde med skrivaren
Old 15 april 2008, 15:19
Administrator Group

Det är inte detta då?

http://support.euro.dell.com/support...&fileid=204914

Citat:
Detta paket innehåller Dell All-In-One Printer a940 PC Fax 3-i-1-program för Vista. När hämtas och exekveras kommer drivrutinen installeras automatiskt och guidar användaren genom installationen.
Det låter som den borde vara.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 april 2008, 00:37
Ledamot Gruppen

ingen ive installerat alla skrivare nerladdningar och till ingen nytta
Old 16 april 2008, 01:35
Administrator Group

Vill du fortfarande ha en cd, går det att installera och sedan köra programmet i XP SP2 läge.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.