![]() |
|
| |||
| |||
| Nu har jeg en Fujifilm xD billede kortet og jeg ønsker at opgradere til en større hukommelse. Ville jeg have for at få en anden Fujifilm kort eller kan jeg få et andet mærke? Også den siger M512mb på mit kort. Hvad er forskellen btwn M og M +. Jeg ved intet om hukommelseskort. Heh. Hvad er god brands? Thanks for any help! =) It's a Fujifilm F10 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver brand bør bøden, så længe det er den rigtige type.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, Varemærketræk vil arbejde bare det samme som alle andre (med nogle deviances af ydeevne) Tag et kig her for nogle kort, som skulle arbejde.
M og M + er forskellige modeller af kortet (tag et kig her) Du er nødt til at sørge for, at kameraet er kompatibelt med de forskellige typer, som ældre kameraer vil ikke støtte de nyere kort typer, hvis du ønsker, kan du fortælle os den model af dit kamera, så vi kan få et kig til dig at se, hvad der er kompatible. Mit system: Første OC
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad digitale kamera til at købe? | blackvioletred | Digital Imaging & Printere | 6 | 4 marts 2009 14:56 |
| Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera | Marian M | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:49 |
| Bedste digitale kamera til at købe? | Ashley S | Digital Imaging & Printere | 3 | 21. nov 2008 01:01 |
| Digital kamera ikke afsløres ved laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printere | 3 | 7 oktober 2008 11:33 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |