![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nyt minulla on Fujifilm xD Picture Card ja haluan päivittää suurempi muisti. Olisiko minun täytyy saada toisen Fujifilm kortti tai voin saada eri tuotemerkin? Myös siinä sanotaan M512mb minun kortti. Mikä on ero btwn M ja M +. En tiedä mitään muistikortit. Heh. Mitkä ovat hyviä tuotemerkkejä? Kiitos, että mitään apua! =) Se on Fujifilm F10 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki tuotemerkin olisi kunnossa, niin kauan kuin se on oikea tyyppi.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, kaikki tuotemerkin toimii aivan samoin kuin muu (joidenkin deviances suorituskyvyn) Tutustu tässä joitakin kortteja, pitäisi toimia.
M ja M + ovat erilaisia malleja kortti (katso tässä) Sinun on varmistaa, että kamera on yhteensopiva eri tyyppisiä, kuten ikääntyneiden kamerat eivät tue uudempia kortin tyyppi, Jos haluat, voit kertoa meille mallin kamera, sitten voimme etsiä sinulle nähdä, mitä on yhteensopiva. My System: Ensinnäkin OC
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä digitaalinen kamera ostaa? | blackvioletred | Digital Imaging & Tulostimet | 6 | 4th Mar 2009 14:56 |
| What Digital Camera? Saan uuden digitaalikamera | Marian M | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 21. marraskuu 2008 07:49 |
| Best digitaalikameran ostaa? | Ashley S | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 21. marraskuu 2008 01:01 |
| Digitaalikamera ei havaitse kannettava tietokone | dfr200764 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 7. Lokakuu 2008 11:33 |
| Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 21. lokakuu 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |