![]() |
|
| |||
| |||
| Nu heb ik een Fujifilm xD Picture Card en ik wil upgraden naar een groter geheugen. Zou ik hebben om een andere kaart of Fujifilm kan ik een ander merk? Ook hij zegt M512mb op mijn kaart. Wat is het verschil btwn M en M +. Ik weet niets over geheugenkaarten. Heh. Wat zijn goede merken? Bedankt voor alle hulp! =) Het is een Fujifilm F10 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elk merk worden prima, zolang het is het juiste type.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, elk merk werkt precies hetzelfde als alle andere (met enkele deviances van de prestaties) Neem een kijkje hier Voor sommige kaarten die zou moeten werken.
M en M + zijn verschillende modellen van de kaart (neem een kijkje hier) U moet ervoor zorgen dat uw camera compatibel is met de verschillende soorten, zoals oudere camera's zullen geen ondersteuning voor de nieuwere soorten kaarten, Als je wilt, kun je ons vertellen het model van uw camera, dan kunnen we een kijkje nemen voor je om te zien wat er compatibel. Mijn Systeem: Eerste OC
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat digitale fotocamera te kopen? | blackvioletred | Digital Imaging & Printers | 6 | De 4 maart 2009 14:56 |
| Welke digitale camera? Ik krijg een nieuwe digitale camera | Marian M | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale camera te kopen? | Ashley S | Digital Imaging & Printers | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Digitale camera niet herkend door de laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printers | 3 | 7th Oct 2008 11:33 |
| Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 21 okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |