mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Digital kamera ikke afsløres ved laptop

Reply

Thread Tools
Old 4. oktober 2008, 01:03
Donor-Gruppen

Hej Jeg købte en meget billig, plastik digitalkamera fra ASDA for mit 9 år gamle daughter.It kom med et USB bly og software til at redigere / sortere billeder og webcam software. I første omgang blot sluttet kameraet via sin USB føre ind på min PC, der har Windows Vista OS bare for at se, om det installerer drivere fra sin driver database, så jeg kunne åbne den som en flytbar disk og derefter blot at trække og slippe billederne på skrivebordet, Det sagde det fundet ny hardware og søger efter software til en USB 1.1-enhed - også uden held. Jeg gjorde ikke ønsker at installere kameraet software på min pc, men faktisk har forsøgt at installere kameraet senere, denne gang på den bærbare computer - som kun har Win XP. Det sagde det samme som ovenfor og selv efter at installere kameraet software, jeg ikke kunne stadig få adgang til kameraet - der ikke var nogen »flytbar disk 'vises i' Min computer '. Spørgsmålet er, kan jeg hente driverne til USB 1.1-enhed fra overalt, er der en sammenhæng alligevel på internettet?

Tak

Dean
Old 4. oktober 2008, 03:54
Donor-Gruppen

Godt på, at CD er sandsynligvis den drivere til kameraet, stick disken i din maskine og se, hvilke muligheder det giver dig, vil det ikke begynde at installere noget som helst fra den cd, medmindre du beder om det. Der kan være en mulighed for at "installere kameraet chauffører" og i så fald, så prøv at installere det, og det skal arbejde, ellers som kameraet er det? (fabrikat og model) så vi kan få et kig på internettet for downloades drivere til dig.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6. oktober 2008, 14:09
Donor-Gruppen

I guiden Tilføj ny hardware det burde sige "indsætte disk, der fulgte med enheden nu, og klik på næste" eller ord i denne retning. Pop disken i, skal du klikke på Næste og se, hvad der sker!

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 7. oktober 2008, 11:33
Donor-Gruppen

Jeg fik det til at fungere efter et modefænomen, men ikke som en oplagringskontrakt disken, at jeg kan få adgang til og så bare trække og slippe billeder på skrivebordet, i modsætning til min mobiltelefon. Brug den medfølgende software, åbnes det en slags web cam ting i et vindue, hvor alt er "levende", og det gør det muligt tyou til at tage et billede der er lagret i et andet vindue, men du cant flytte den ...... eller rettere Jeg har ikke endnu fået at arbejde ud af, hvordan du!

Mange tak for dit input, alligevel. meget værdsat!

Dean
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.