![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi ostin erittäin halpaa, muovi digitaalinen kamera ASDA minun 9-vuotias daughter.It tuli USB johtaa ja ohjelmistojen muokata / lajitella kuvia ja webbikameran ohjelmisto. Olen alun perin vain syötimme kameran kautta USB johtaa minun PC jossa on Windows Vista OS vain katsomaan, jos se asentaa ajurit sen kuljettajan tietokanta joten voisi avata se siirrettävän levyn ja sitten on vain vetää ja pudottaa kuvia onto työpöydän Se sanoi, että se löytyy uusia laitteita, ja se etsii ohjelmisto USB 1.1 laite - liian hyödyttömiksi. I didnt haluavat asentaa kameran ohjelmiston minun PC mutta yritän asentaa kamera myöhemmin, tällä kertaa kannettava tietokone - joka on vain Win XP. Se totesi, että sama kuin edellä ja jopa sen jälkeen, kun asennat kameran ohjelmisto, en voisi olla edelleen käyttää kamera - ei ollut "siirrettävän levyn" näkyy "Oma tietokone". Kysymys on voin ladata ohjaimet USB 1.1 laitteeseen mistä tahansa, on olemassa yhteys joka tapauksessa myös Internetissä? Kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin, että CD on todennäköisesti ohjaimet kameran kiinni levyn omalla koneella ja katsoa, mitä vaihtoehtoja se antaa sinulle, se ei käynnisty asentanut mitään CD ellet kerro sitä. Saattaa olla mahdollisuus "install kameran kuljettajat", jossa tapauksessa yritä asentaa, ja sen pitäisi toimia, muuten mikä kamera se on? (merkki ja malli), niin voimme tarkastella myös Internetissä imuroitavalle kuljettajien sinulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun lisäät uuden laitteiston ohjatun se pitäisi sanoa "insert levy, joka tuli laitteen nyt ja valitse seuraava" tai sanoja siitä. Pop-levy, valitse seuraava ja katso mitä tapahtuu!
| |||
| |||
| Sain sen jälkeen muoti mutta ei varastointisopimus levy, että voin käyttää ja sitten vain vetää ja pudottaa kuvia suoraan työpöydälle, toisin kuin minun matkapuhelimeen. Käyttämällä mukana ohjelmiston, se avautuu eräänlainen Web Cam asia ikkuna, jossa kaikki on "elää", ja se mahdollistaa tyou ottamaan kuva, joka on tallennettu toiseen ikkunaan mutta you cant siirtää sen ...... tai pikemminkin I havent vielä saanut selville, miten! Monet kiitokset panos kuitenkin. paljon! ![]() Dean |