mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Digitale camera niet herkend door de laptop

Reply

Thread Tools
Old 4 okt 2008, 01:03
Donor Groep

Hoi Ik heb een heel goedkoop, plastic digitale camera van ASDA voor mijn 9 jaar oude daughter.It kwam met een USB-lood-en software voor het bewerken / soort foto's en webcam software. Ik aanvankelijk alleen de camera aangesloten via de USB-lood in mijn pc die het Windows Vista besturingssysteem gewoon om te zien of hij installeert de drivers van de driver database zodat ik kan openen als een verwisselbare schijf en vervolgens alleen maar aan te slepen en de foto's op het bureaublad, Zij zei dat het nieuwe hardware gevonden en was op zoek naar software voor een USB 1.1-apparaat - ook niet mogen baten. I didnt wilt installeren van de camera-software op mijn PC, maar heeft proberen te installeren van de camera later, deze keer op de laptop - die alleen Win XP. Hij zei hetzelfde als hierboven, en zelfs na het installeren van de camera software, kon ik niet nog steeds toegang tot de camera - was er geen 'verwisselbare schijf' in 'Deze Computer'. De vraag is kan ik download de drivers voor een USB 1.1-apparaat vanaf elke locatie, is er toch een link op het internet?

Bedankt

Decaan
Old 4 okt 2008, 03:54
Donor Groep

Nou op die cd is waarschijnlijk de drivers voor de camera, stick de schijf in uw computer en zien wat de opties die zij geeft, zal niet starten iets installeren vanaf de cd, tenzij je hem vertelt wat te doen. Er kan een optie 'installeren camera drivers "in dat geval, probeer het installeren en dat het zou moeten werken, anders die camera is het? (merk en model), dan kunnen we eens een kijkje op het internet voor downloadbare drivers voor je.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old De 6 okt 2008, 14:09
Donor Groep

In de wizard Nieuwe hardware moet zeggen "invoegen schijf die met het apparaat nu in en klik op volgende" of woorden van die strekking. Pop in de schijf, klikt u op Volgende en zie wat er gebeurt!

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 7 okt 2008, 11:33
Donor Groep

Ik heb het werk na een modeshow, maar niet als een schijf die ik kan en dan gewoon slepen en neerzetten foto's op het bureaublad, in tegenstelling tot mijn mobiele telefoon. Met behulp van de bijbehorende software, start hij een soort van web cam ding in een venster waarin alles' live ', en het laat tyou om een foto die is opgeslagen in een ander venster, maar u cant verplaatsen ...... of liever Ik heb havent nog uit te werken hoe!

Hartelijk dank voor uw inbreng, maar toch. zeer gewaardeerd!

Decaan
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.