![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb een heel goedkoop, plastic digitale camera van ASDA voor mijn 9 jaar oude daughter.It kwam met een USB-lood-en software voor het bewerken / soort foto's en webcam software. Ik aanvankelijk alleen de camera aangesloten via de USB-lood in mijn pc die het Windows Vista besturingssysteem gewoon om te zien of hij installeert de drivers van de driver database zodat ik kan openen als een verwisselbare schijf en vervolgens alleen maar aan te slepen en de foto's op het bureaublad, Zij zei dat het nieuwe hardware gevonden en was op zoek naar software voor een USB 1.1-apparaat - ook niet mogen baten. I didnt wilt installeren van de camera-software op mijn PC, maar heeft proberen te installeren van de camera later, deze keer op de laptop - die alleen Win XP. Hij zei hetzelfde als hierboven, en zelfs na het installeren van de camera software, kon ik niet nog steeds toegang tot de camera - was er geen 'verwisselbare schijf' in 'Deze Computer'. De vraag is kan ik download de drivers voor een USB 1.1-apparaat vanaf elke locatie, is er toch een link op het internet? Bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou op die cd is waarschijnlijk de drivers voor de camera, stick de schijf in uw computer en zien wat de opties die zij geeft, zal niet starten iets installeren vanaf de cd, tenzij je hem vertelt wat te doen. Er kan een optie 'installeren camera drivers "in dat geval, probeer het installeren en dat het zou moeten werken, anders die camera is het? (merk en model), dan kunnen we eens een kijkje op het internet voor downloadbare drivers voor je.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In de wizard Nieuwe hardware moet zeggen "invoegen schijf die met het apparaat nu in en klik op volgende" of woorden van die strekking. Pop in de schijf, klikt u op Volgende en zie wat er gebeurt!
| |||
| |||
| Ik heb het werk na een modeshow, maar niet als een schijf die ik kan en dan gewoon slepen en neerzetten foto's op het bureaublad, in tegenstelling tot mijn mobiele telefoon. Met behulp van de bijbehorende software, start hij een soort van web cam ding in een venster waarin alles' live ', en het laat tyou om een foto die is opgeslagen in een ander venster, maar u cant verplaatsen ...... of liever Ik heb havent nog uit te werken hoe! Hartelijk dank voor uw inbreng, maar toch. zeer gewaardeerd! ![]() Decaan |