mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Digitalkamera ikke oppdages av laptop

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2008, 01:03
Donor Group

Hei Jeg kjøpte en veldig billig plast digitalkamera fra Asda for min 9 år gamle daughter.It fulgte med en USB bly og programvare for å redigere / sortere bilder og webcam programvare. I utgangspunktet bare plugget kameraet via USB føre til min PC som har Windows Vista OS bare å se om den installerer driverne fra driver database slik at jeg kunne åpne den som en flyttbar disk, og deretter må bare dra og slippe bilder på skrivebordet, Det sa det funnet ny maskinvare og søker etter programvare for en USB 1.1 enhet - for ingen nytte. Jeg gjorde ikke vil installere kameraet programvaren på min PC, men fikk prøve å installere kameraet senere, denne gangen på laptop - som kun har Win XP. Det sier det samme som ovenfor, og selv etter at du har installert kameraet programvare, kunne jeg ikke fortsatt tilgang kameraet - det var ingen "flyttbar disk" i "Min datamaskin". Spørsmålet er kan jeg laste ned drivere for en USB 1.1-enheten fra hvor som helst, er det en link allikevel på internett?

Takk

Dean
Old 4 oktober 2008, 03:54
Donor Group

På CD-platen er trolig driverne for kameraet, stokk disken i maskinen din og se hvilke alternativer det gir deg, vil det ikke begynne å installere alt fra CD med mindre du velger det. Det kan være et alternativ til "installere kameraet drivere" i dette tilfellet, kan du prøve å installere det og det skal fungere, ellers hvilket kamera er det? (merke og modell) kan vi ta en titt på internett for nedlastbare drivere for deg.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 oktober 2008, 14:09
Donor Group

I Veiviser for maskinvareinstallasjon det burde si "Sett inn disken som fulgte med enheten nå og klikk på Neste" eller ord som uttrykker dette. Pop disken, klikker du Neste og se hva som skjer!

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 7 oktober 2008, 11:33
Donor Group

Jeg fikk det etter en mote, men ikke som en lagringsplass plate som jeg kan få tilgang og så bare dra og slippe bilder ut på skrivebordet, i motsetning til min mobiltelefon. Ved hjelp av medfølgende programvare, åpnes en slags web cam ting i et vindu der alt er "live", og det kan tyou å ta et bilde som er lagret i et annet vindu, men du skrånende flytte den ...... eller snarere Jeg har ikke ennå har til å arbeide ut hvordan du!

Mange takk for skriving, likevel. stor pris!

Dean
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.