![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im finde det umuligt at finde en støvbeskytter til min printer ive forsøgte de lokale butikker, ebuyer, ebay Amazon. dens den Epson r220 behøver ikke at være printer specifikke Jeg vil bare nogenlunde rigtige dimensioner som jeg ikke bruge min printer meget, men når jeg skal jeg bruge den til at udskrive og im stumped om, hvor for at få dem
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| na helt forkerte dimensioner se de er korrekt kontor-printere Thats Alt, hvad jeg kan finde
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Ahh, jeg kan se. Tænke på det, de plejede at være en skilling et dusin, men jeg tror ikke, jeg har set noget til en normal hjem printeren overalt i et stykke tid selv. Jeg vil kigge dig omkring en smule mere. |
|
| |||
| |||
| aye Jeg tror, jeg må ty tilbage til en slags fancy klud cheers for søger alligevel kammerat!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printere | 3 | 3 marts 2009 22:54 |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Støjende blæser, ikke støv | mrdaveyk | Cases & Strømforsyninger | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Printer skadelige printer port. HJÆLP | peter fiskeren | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |