![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im finna det omöjligt att hitta en damm täcka för min skrivare ive försökt närhandel, ebuyer, ebay amazon. dess att Epson r220 behöver inte vara skrivaren särskilda Jag vill bara ha ungefär rätt dimensioner som jag inte använda min skrivare mycket men när jag behöver jag för att skriva ut och im stumped på var att få dem
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| na helt fel dimensioner se de är väl kontor skrivare thats allt jag kan hitta
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Ahh, ser jag. Funderar du på det, de brukade vara en dime en dussin, men jag tror inte att jag har sett någon för en normal hem skrivaren någonstans på ett tag själv. Jag ska titta runt lite mer. |
|
| |||
| |||
| Ja jag tror jag får ta tillbaka till någon form av fint tyg Skål för att titta ändå kompis!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lazer Utskriftsvänlig vs bläckstråleskrivare? | settoogo | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 30:e sep 2008 05:02 |
| Noisy Fläkt, inte damm | mrdaveyk | Cases & Power Supplies | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Utskriftsvänlig skadar skrivarporten. HJÄLP | Peter fiskaren | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |