vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Epson Stylus 4800 - Virhe asentaminen Printer Driver

Reply

Thread Tools
Old 1 kesäkuu 2009, 08:58
Jäsen

Default Epson Stylus 4800 - Virhe asentaminen Printer Driver

Olen vaikeuksia asentamisessa minun tulostinohjainta ... kaikki muut asiat on kirjapainon kuten scan, käyttöoppaassa jne.. on asennettu, mutta jostain syystä kuljettaja ei ole.
The messsage sanoo. Oli ongelma asentamalla laitteistoa. Epson Stylus 4800 virhe asennuksen aikana laitteeseen. Kuljettaja ei voi asentaa, koska se ei ole difgitally allekirjoitettu vai ei sigend on apppropriate tavalla. Yhteystiedot laitevalmistajaan.
Yritin ladata ohjaimen Epsonin verkkosivuilla, mutta ei onnea. Mitä tapahtuu?
Old 1 kesäkuu 2009, 12:10
Jäsen

Default Epson Stylus 4800 - Virhe asentaminen Printer Driver

Myös aioin yrittää tällä sivustolla http://driver-pro.com/related/englis...28&adurl=15626
sitten ajattelin, että se ei ehkä ole luotettava eikä halua enää sekaisin. Onko tämä verkkosivuilla luotettava? Olen vain yrittänyt Epsonin verkkosivuilla.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.