mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Epson Stylus C62 - Hjelp! En liten brikke falt i skriveren, og jeg kan ikke få det ut!

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 14:44
New Member Group

Jeg hadde et lite tre statuen på en hylle over min Epson Stylus C62 skriver - og med noe av det stemning av, inn i feed sporet på baksiden av skriveren.

Mitt forsøk på å hente den bare har gjort det faller dypere inn i tarmer av skriveren. På dette punktet, det ser ut som den eneste måten å få det ved å åpne opp skriveren.

Men jeg kan ikke finne ut hvordan du gjør det! Jeg har erstattet skriveren nå, så jeg ikke tankene bruke "brute force" for å åpne det hvis jeg må, men hvis det finnes en enklere måte å komme i, jeg foretrekker det.

Det gjør noen av dere eksperter vet hvordan du skal åpne en Epson C62? Takk for hjelpen!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.