![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs vervangen de gekleurde inkt in mijn Epson Stylus CX3200 printer, maar helaas is de kleur van de afdrukken is totaal verschillend van wat ik zie op het scherm. Ik heb een paar print outs van hetzelfde maar er is geen verschil in kleur. Ook ik heb een hele pagina in de kleuren van de regenboog en de enige kleuren I got was blauw en roze, oh en de gele is wit. Hoe los ik dit op? |
|
| |||
| |||
| **** Sake, dit forum is van pissen. Ciaoooooooooooooooooo! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is het probleem anders dan je kreunen veel?
| |||
| |||
| Oh, ik zie, hebben de vrijwilligers niet helpen u bij het snel genoeg? Volgende keer nemen we langer dan 60 minuten om te antwoorden op je PM me een slechte u de gratis 24 / 7 support lijn. Tosser. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Epson Stylus C62 - Help! Een klein stukje daalde in de printer en I can't get it out! | millindawilliams | Digital Imaging & Printers | 0 | 19 jun 2009 14:44 |
| PhotoShop cd Afdrukken op de Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2009 13:23 |
| Epson Stylus 4800 - Fout bij het installeren van het printerstuurprogramma | Tinkerbell | Digital Imaging & Printers | 1 | De 1 juni 2009 12:10 |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos! | LouG | Digital Imaging & Printers | 1 | 3 mei 2009 05:59 |
| Help! Printer drukt niet af - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Printers | 1 | 17 jun 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |