![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har alldeles nyligen ersatt den färgade bläck i min Epson Stylus CX3200 skrivaren, men tyvärr färg i skriva ut är helt annorlunda än vad jag ser på skärmen. Jag har gjort några print outs av samma sak men det finns ingen skillnad i färg. Även jag gjorde en hel sida i färgerna på regnbågen och det enda färgerna jag fick var blå och rosa, oh och gul var vit. Hur kan jag fixa det? |
|
| |||
| |||
| **** Skull detta forum tar piss. Ciaoooooooooooooooooo! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är problemet än du stönande mycket?
| |||
| |||
| Åh, jag ser, gjorde de frivilliga inte hjälpa dig snabbt nog? Nästa gång vi ta längre tid än 60 minuter att besvara du PM mig en sjuk ger dig gratis 24 / 7 support linje. Tosser. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Epson Stylus C62 - Hjälp! A little bit föll i skrivaren och jag kan inte få ut det! | millindawilliams | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 19 juni 2009 14:44 |
| PhotoShop CD utskrift på Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2009 13:23 |
| Epson Stylus 4800 - Fel vid installation Skrivardrivrutin | Tingeling | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW att skriva ut på HP Compaq Nc4400-Båda Hjälpcentraler Useless! | LouG | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 3 maj 2009 05:59 |
| Hjälp! Utskriftsvänlig kommer inte att skriva ut - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 17 juni 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |