![]() |
|
| |||
| |||
| Kan ikke få printeren til at udskrive, det siger alt er klar til at udskrive. installeret nye blæk, geninstalleret programmet igen. det vil ikke lave en kopi af noget. Jeg kan scanne noget at desk top, men kan ikke udskrive det. når jeg forsøger at udskrive den side er tom. Hvad skal jeg gøre. Tak, Ted |
|
| |||
| |||
| Har det altid gjort det? , Også har du forsøgt at ajourføre drivere? |
|
| |||
| |||
| det bare begyndt at gøre det, og jeg gjorde opdatere drivere og stadig ikke vil udskrive. det var også begyndt at ikke udskrives tydeligt og derefter vil ikke udskrive noget som helst. Jeg gjorde alt for vedligeholdelse på det, men ikke hjælpe. Tak, Ted |
|
| |||
| |||
| Har du stadig har en garanti på det? Også mine stoppede udskrivning når filter svamp var fuld hvis exes blæk. |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er den? Jeg havde næsten den samme printer, CX 6600, og en dag, det gjorde de samme ting. Bare slutte. Jeg vil nu bruge den på min gamle computer kun for kortet læsere og scanner ..... |
|
| |||
| |||
| Dens formentlig omkring 5 eller 6 år gammel Jeg tror |
|
| |||
| |||
| Wow, tid til en ny lol. |
|
| |||
| |||
| måske ikke være en dårlig idé. vil rodet med det lidt mere og gå derfra. |
|
| |||
| |||
| kan nogen fortælle mig, hvor dette filter svamp er placeret på? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Epson Stylus C62 - Hjælp! En lille brik faldt i printeren, og jeg kan ikke få det ud! | millindawilliams | Digital Imaging & Printere | 0 | 19. jun 2009 14:44 |
| PhotoShop CD Udskrivning på Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2009 13:23 |
| Ikke kan få Epson Stylus SX600FW udskrive på HP Compaq Nc4400-Både Helpdeske Useless! | LouG | Digital Imaging & Printere | 1 | 3. maj 2009 05:59 |
| Epson Stylus CX3200 - Ny Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Printere | 3 | 28 oktober 2007 06:17 |
| Hjælp! Printer vil ikke udskrive - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Printere | 1 | 17th May 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |