![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ei voi saada tulostin tulostaa, se sanoo, kaikki on valmiina tulostettaviksi. asennettu uusi muste, uudelleenasennettavien uudelleen. se ei tee kopio mitään joko. Voin skannata jotain desk alkuun, mutta ei voi tulostaa sitä. kun yrittää tulostaa sivu on tyhjä. Mitä teen. Kiitos, Ted |
|
| |||
| |||
| Onko tämä aina tehnyt näin? Myös olet yrittänyt päivittämällä ohjaimet? |
|
| |||
| |||
| se vain alkoi tehdä sitä, ja tein päivittää ajurit ja silti ei tulosta. se oli myös alkanut ole tulostus selvästi ja sitten ei kirjoita mitään. Tein kaikki huoltotöitä, mutta ei ole apua. Kiitos, Ted |
|
| |||
| |||
| Oletteko vielä takuun sitä? Myös kaivoksen lopettanut tulostuksen, kun suodatin sienellä oli täynnä jos exes musteella. |
|
| |||
| |||
| Kuinka vanha se on? Minulla oli lähes sama tulostin, CX 6600, ja yksi päivä se sama asia. Just lopetin. Olen nyt käyttää sitä omassa vanha tietokone ainoastaan sen kortinlukijoiden ja skanneri ..... |
|
| |||
| |||
| Sen todennäköisesti noin 5 tai 6-vuotias mielestäni |
|
| |||
| |||
| Vau, aika uusi lol. |
|
| |||
| |||
| ei välttämättä ole huono idea. menossa sotku sen kanssa hieman enemmän ja mene sieltä. |
|
| |||
| |||
| Voiko joku kertoa minulle, missä tämän suodattimen sienieläinten sijaitsee? |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epson Stylus C62 - Apua! Pieni pala vaipui tulostin ja I can't get it out! | millindawilliams | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 19th Jun 2009 14:44 |
| PhotoShop CD Tulostus Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 4th Jun 2009 13:23 |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW Print HP Compaq Nc4400-Molemmat Tukipalvelut Useless! | LouG | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 3. toukokuuta 2009 05:59 |
| Epson Stylus CX3200 - Uusi Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 28th Oct 2007 06:17 |
| Apu! Tulostin ei tulosta - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 17th Jun 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |