![]() |
|
| |||
| |||
| Can't get printer af te drukken, het zegt alles is gereed om te printen. geïnstalleerde nieuwe inkt, opnieuw geïnstalleerd programma opnieuw. het zal niet een kopie maken van iets zijn. Ik kan scannen iets desk top, maar kan niet printen of. wanneer ik wil afdrukken van de pagina is blanco. Wat moet ik doen. Bedankt, Ted |
|
| |||
| |||
| Is dit altijd gedaan? , Ook heb je geprobeerd het bijwerken van de stuurprogramma's? |
|
| |||
| |||
| het net begonnen te doen en ik heb het actualiseren van de chauffeurs en nog steeds niet afdrukken. Er werd ook begonnen met het afdrukken niet duidelijk en zou vervolgens niet wordt afgedrukt op alle. Ik deed al het onderhoud aan, maar niet heeft geholpen. Bedankt, Ted |
|
| |||
| |||
| Heb je nog een garantie op het? Ook mijn afdrukken gestopt wanneer de filter spons vol was als onkosten inkt. |
|
| |||
| |||
| Hoe oud is het? Ik had bijna dezelfde printer, cx 6600, en een dag heeft hetzelfde. Gewoon stoppen. Ik gebruik het op mijn oude computer alleen voor de kaartlezers en scanner ..... |
|
| |||
| |||
| Zijn waarschijnlijk zo'n 5 of 6 jaar oud denk ik |
|
| |||
| |||
| Wow, tijd voor een nieuwe lol. |
|
| |||
| |||
| misschien niet een slecht idee. gaan puinhoop met een beetje meer en gaan vanaf daar. |
|
| |||
| |||
| kan iemand mij vertellen waar dit filter spons is gelegen op? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Epson Stylus C62 - Help! Een klein stukje daalde in de printer en I can't get it out! | millindawilliams | Digital Imaging & Printers | 0 | 19 jun 2009 14:44 |
| PhotoShop cd Afdrukken op de Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2009 13:23 |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos! | LouG | Digital Imaging & Printers | 1 | 3 mei 2009 05:59 |
| Epson Stylus CX3200 - Nieuwe Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Printers | 3 | 28 okt 2007 06:17 |
| Help! Printer drukt niet af - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Printers | 1 | 17 jun 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |