![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan inte få skrivaren att skriva ut, det säger allt är redo att skriva ut. installerade nya bläck, installeras programmet igen. det kommer inte att göra en kopia av någonting heller. Jag kan scanna något att datorstöd men kan inte skriva ut det heller. när jag försöker skriva ut sidan är tom. Vad gör jag. Tack, Ted |
|
| |||
| |||
| Har det alltid gjort det? Också har du försökt att uppdatera drivrutinerna? |
|
| |||
| |||
| det precis börjat göra det och jag gjorde uppdatera drivrutiner och ändå inte kommer att skriva ut. Det var också börjat att inte skriva ut klart och då skulle inte skriva ut något alls. Jag gjorde allt underhåll på det men inte hjälper. Tack, Ted |
|
| |||
| |||
| Vill du fortfarande ha en garanti på det? Även gruvan stoppat tryckningen när filtret svamp var fullt om exes bläck. |
|
| |||
| |||
| Hur gammal är den? Jag hade nästan samma skrivare, CX 6600, och en dag gjorde samma sak. Bara sluta. Jag nu använda det på min gamla datorn bara för kortläsare och scanner ..... |
|
| |||
| |||
| Dess förmodligen omkring 5 eller 6 år gammal tror jag |
|
| |||
| |||
| Oj, dags för en ny lol. |
|
| |||
| |||
| kanske inte är en dålig idé. kommer att röra till det lite mer och gå därifrån. |
|
| |||
| |||
| Kan någon berätta för mig var det här filtret svampen ligger på? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Epson Stylus C62 - Hjälp! A little bit föll i skrivaren och jag kan inte få ut det! | millindawilliams | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 19 juni 2009 14:44 |
| PhotoShop CD utskrift på Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2009 13:23 |
| Can't Get Epson Stylus SX600FW att skriva ut på HP Compaq Nc4400-Båda Hjälpcentraler Useless! | LouG | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 3 maj 2009 05:59 |
| Epson Stylus CX3200 - Ny Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 28 oktober 2007 06:17 |
| Hjälp! Utskriftsvänlig kommer inte att skriva ut - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 17 juni 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |