mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Falmede foto

Reply

Thread Tools
Old 11 august 2008, 00:41
Medlem Gruppen

Default Falmede foto

Jeg har lige købt en ny alt-i-1 Cannon printer, Pixma mp470 at gå med min Compaq jeg tror det er en SR5249 uk Tower, venligst undskyldning (Computer analfabeter) den printer, som jeg havde var en Cannon Smartbase mp370, men dette 1 kun udskriver Falmede Udskriver fra min Dokumenter hvor jeg opbevarer alle mine billeder, hvis jeg slutte mit kamera via USB til printeren, eller hvis jeg får et fotografi fra sige Picassa så de er store, men jeg kan ikke få klare billeder fra mine dokumenter,HVORFOR VENLIGST
Old 11 august 2008, 09:54
Donor-Gruppen

Default Falmede foto

Prøv at opdatere de printerdrivere, skal du være i stand til at få dem fra kanoner websted, hvis du jager omkring en bit.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 11 august 2008, 12:39
Donor-Gruppen

Default Falmede foto

Citat:
Oprindeligt Indsendt af austringer View Post
Jeg har lige købt en ny alt-i-1 Cannon printer, Pixma mp470 at gå med min Compaq jeg tror det er en SR5249 uk Tower, venligst undskyldning (Computer analfabeter) den printer, som jeg havde var en Cannon Smartbase mp370, men dette 1 kun udskriver Falmede Udskriver fra min Dokumenter hvor jeg opbevarer alle mine billeder, hvis jeg slutte mit kamera via USB til printeren, eller hvis jeg får et fotografi fra sige Picassa så de er store, men jeg kan ikke få klare billeder fra mine dokumenter,HVORFOR VENLIGST
Er det muligt, at printeren er forbehandling af billeder under visse omstændigheder? f.eks, kontrast ekstraudstyr?

Old 11 august 2008, 13:31
Redaktør Gruppen

Default Falmede foto

Hvordan har du udskrivning fra Mine dokumenter? Hvad knappen er du trykke på for at gøre det udskrive?

Det kan være, at du udskriver en slags preview, snarere end at udskrive fuld opløsning billede.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 august 2008, 14:07
Donor-Gruppen

Default Falmede foto

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Hvordan har du udskrivning fra Mine dokumenter? Hvad knappen er du trykke på for at gøre det udskrive?

Det kan være, at du udskriver en slags preview, snarere end at udskrive fuld opløsning billede.
Yea, det er muligt, hvad kvalitet er du udskrivning på? fordi atleast med min printer, hvis du udskriver på draft kvalitet, det er meget falmede.
Old 12 august 2008, 03:58
Medlem Gruppen

Default Falmede foto

THINGIE, MIKE0001and SERVERGUY, mange tak skøn for at forsøge at hjælpe, hvad du behøver at huske,værende Computer analfabeter, du kun har at sige Driver opdatering til mig for at starte narre mig,, Men til at begynde med, da jeg gå som jeg altid har i dokumenter, jeg vælge en mappe med fotos og vælg 1, at jeg ønsker at udskrive, og højreklik på den for at åbne derefter gå til print tegnet og klikke på den og Thats det, men med denne Prtinter jeg gøre det samme, og det begynder at printe, men når billedet vises det er alle der, men blot en falmet udgave, jeg fik på telefonen til TECH GUYS på min garanti på Currys aftes for over 3 / 4 af en time, og i sidste ende de gjorde en række af, hvad der nogensinde og overtog min skærm, så de kan forsøge at afhjælpe det, og i sidste ende de couldnt, og endelig sagde som jer sugested at forsøge Canon for chauffører, men som jeg sagde tidligere, hvis jeg slutte mit kamera føre til USB på printeren, det foto er perfekt, det samme som når jeg får et billede op i Picassa, Kan nogen hjælpe på hvad Driver, Please, Mange Tak fyrene Jeg har fået disse, men som 1 http://software.canon-europe.com/products/0010526.asp
Old 12 august 2008, 04:22
Redaktør Gruppen

Default Falmede foto

Jeg vil foreslå, nummer 25. på den pågældende side. Jeg tror, Thats den ene, du har brug for.

Det er en crap vise ved Currys, hvis de forlader dig med det stadigvæk ikke fungerer og fortælle dig at opdatere driverne.

Hvis det stadig ikke virker, jeg foreslår, at du går tilbage til butikken og tale med dem der. Fortæl dem dit problem og siger, at Tech Guys ikke ordne det. Forhåbentlig vil de give dig en anden model eller lignende.

De kan ikke bare give dig en printer, der ikke virker som lovet.

Old 12 august 2008, 04:57
Medlem Gruppen

Default Falmede foto

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Jeg vil foreslå, nummer 25. på den pågældende side. Jeg tror, Thats den ene, du har brug for.

Det er en crap vise ved Currys, hvis de forlader dig med det stadigvæk ikke fungerer og fortælle dig at opdatere driverne.

Hvis det stadig ikke virker, jeg foreslår, at du går tilbage til butikken og tale med dem der. Fortæl dem dit problem og siger, at Tech Guys ikke ordne det. Forhåbentlig vil de give dig en anden model eller lignende.

Cheers Serverguy jeg vil prøve det, mange tak
Old 12 august 2008, 05:40
Medlem Gruppen

Default Falmede foto

__________________Hi Serverguy, Nope Downloadede det og dets stadig den samme, som tager i betragtning, at printeren arbejder gennem mit kamera og Picassa, ville det være muligt, at de ville ændre det, da jeg talte til en Shop Tech fyr på Store vi købte det fra og jeg sagde, at vi købt dette Compaq tårn omkring marts, til at erstatte vores andre 1, men det ville ikke Scan kun Print med printeren, vi havde før denne ene, selv om nogle en ned indlæses en driver til at 1, så han vidste, at jeg ønskede en alt-i-1 printer, der vil arbejde med Compaq tårn at jeg har, mange tak,
Old 12 august 2008, 05:43
Redaktør Gruppen

Default Falmede foto

Jeg formoder, du fik en form for garanti med det?

Hvad jeg foreslår, at du gøre, er at tage både printeren og computeren i butikken, og forklare, at du lige har købt det, og fik at vide, at det ville fungere.

Lad dem finde ud af det og ikke lade, indtil den er fast, eller du har en ny printer, som de har vist sig at arbejde.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lagring Billeder fra internettet enright666 Webbrowsere & FTP Klienter 2 17 oktober 2009 07:34
Mine billeder! PARTIERNE! Cambiker Off Topic Discussion 15 29. maj 2008 04:46
Lost Photos Kevan Kelly General Software Chat 1 3. maj 2008 03:05
Jeg vil gerne købe software, der vil lade mig tilføje tekst til foto Kona1984hawaii General Software Chat 3 2 marts 2008 21:05
Hjælp - jeg har slettet alle mine fotos! levenheyden General Software Chat 2 9 februar 2008 11:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.