![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut uuden kaikki 1 Cannon tulostin PIXMA mp470 haluat mennä minun Compaq on mielestäni SR5249 uk Tower, pyydän anteeksi (Computer lukutaidottomia) Kirjoitin, että minulla oli ollut Cannon Smartbase mp370, mutta tämä 1 vain tulosteita Haalistuneet Tulostaa minun Asiakirjat jossa pitää kaikki kuviini, Jos Liityn minun kameraan USB-tulostimen tai jos saan valokuva sanoa picassa ne ovat suuria, mutta en voi saada selkeitä kuvia Omat tiedostot,MIKSI PLEASE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile päivittäminen tulostinohjaimet, voit saada ne pois konetykki verkkosivuilla jos metsästää noin hieman.
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten voit tulostaa Omat tiedostot? Mitä painiketta olet painamalla tehdä sen tulostaa? Voi olla, että olet tulostus eräänlainen esikatsella, eikä painatusta täysi resoluutio kuva.
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on mahdollista, mitä laatu olet tulostus on? koska atleast kanssa tulostimen, jos tulostaa luonnos laatua, se on hyvin haalistuneet. |
|
| |||
| |||
| THINGIE, MIKE0001and SERVERGUY, suurkiitos kaverit yrittää auttaa, Mitä on muistettava,oleminen Tietokone lukutaidottomia, sinun tarvitsee vain sanoa Driver päivitys minun aloittaa hämmentävä minulle,, Mutta alkavat, Kun lähden kuten olen aina huomioon asiakirjat, I valitse Kansion kuvia ja valitse 1, jonka haluan tulostaa, ja napsauta hiiren kakkospainiketta se avaa sitten mennä tulostuksen allekirjoittamaan ja klikkaa ja thats it, mutta tällä Prtinter En sama ja se alkaa tulosta, mutta kun kuva näyttää se on kaikki, mutta vain haalistuneet versio, sain kanssa puhelimessa, että TECH GUYS minun Takuu on Currys viime yö yli 3 / 4 tuntia, ja lopulta he tekivät joukon mitä koskaan, ja otti minun näyttö niin, että ne voivat yrittää korjata sen, ja lopulta he couldnt ja lopuksi sanoi, kuten te sugested yrittää Canon kuljettajia, mutta kuten aiemmin sanoin, jos saan yhteyden minun Kamera johtaa USB annetun Printer, kuva ei ole täydellinen, sama kuin silloin, kun saan kuvan esille picassa, Voiko kukaan auttaa, mitä Driver, ole hyvä, monet Kiitos kaverit ![]() Olen saanut nämä mutta jotka 1 http://software.canon-europe.com/products/0010526.asp |
|
| |||
| |||
| Haluaisin ehdottaa numero 25. sivulla. Mielestäni thats yhden tarvitset. Se on paska osoittaa Currys, jos he jättävät sinut sen kanssa vielä ei toimi ja kerro voit päivittää ajureita. Jos se ei vieläkään toimi sinun mennä takaisin kauppaan ja puhua heille siellä. Kerro heille ongelman ja sano Tech Guys ei korjata. Toivottavasti ne antavat sinulle eri mallia tai vastaavaa. He eivät voi vain antaa sinulle tulostin, joka ei toimi kuten mainostetaan.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Jos se ei vieläkään toimi sinun mennä takaisin kauppaan ja puhua heille siellä. Kerro heille ongelman ja sano Tech Guys ei korjata. Toivottavasti ne antavat sinulle eri mallia tai vastaavaa. He eivät voi vain antaa sinulle tulostin, joka ei toimi kuten mainostetaan. __________________Hi Serverguy, Nope Downloaded ja sen edelleen sama, katsovat, että tulostin toimii oman kameran ja picassa, Olisiko mahdollista, että ne vaihtaa sen, Kun olin speaking joka Shop Tech kaveri Store ostimme sen ja sanoin meidän ostivat tämän Compaq torni noin maaliskuuta korvata muiden 1, mutta se ei Scan vain Tulosta kirjoittimen kanssa meillä oli ennen tätä,,, vaikka noin alas ladataan ohjaimen, että 1, joten hän tiesi, että olen halusivat kaikki 1 tulostimen, joka toimi Compaq torni, että olen, paljon kiitoksia, |
|
| |||
| |||
| Oletan sait jonkinlaisen takuun kanssa? Mitä Ehdotan sinulla on toteutettava niin tulostimen ja tietokoneen varastossa, ja selittää, että olet juuri ostanut sen ja kerrottiin, että se voisi toimia. Antaa heidän lajitella sitä ja älä jätä, kunnes ne ovat kiinteitä, tai sinulla on uuden tulostimen, että niillä on osoitettu toimivan.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Säästö Kuvia Internet | enright666 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 17 lokakuu 2009 07:34 |
| Omat kuvat! ERÄT! | Cambiker | Off Topic Discussion | 15 | 29. toukokuuta 2008 04:46 |
| Lost Valokuvat | Kevan Kelly | General Software Chat | 1 | 3. toukokuuta 2008 03:05 |
| Haluan ostaa ohjelmisto, joka Let Me lisätä tekstiä Valokuvat | Kona1984hawaii | General Software Chat | 3 | 2. Maaliskuu 2008 21:05 |
| Ohje - Olen poistanut kaikki kuvieni! | levenheyden | General Software Chat | 2 | 9th Feb 2008 11:39 |
| Thread Tools | |
| |