mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Vervaagde foto's

Reply

Thread Tools
Old 11 augustus 2008, 00:41
Lid Fractie

Default Vervaagde foto's

Ik heb net een nieuwe gekocht allemaal in 1 Cannon Printer Pixma mp470 te gaan met mijn Compaq Ik denk dat het een SR5249 uk Tower, aub excuus (Computer analfabeet) De printer die ik had was een Cannon Smartbase mp370, maar dit slechts 1 afdrukken Vervaagde PRINTS van mijn documenten waar ik houd al mijn foto's, Als ik mijn camera via USB op de printer, of als ik een foto van Picassa dan zeggen ze zijn geweldig, maar ik kan geen duidelijke foto's van mijn documenten,WAAROM PLEASE
Old 11 augustus 2008, 09:54
Donor Groep

Default Vervaagde foto's

Probeer het bijwerken van de printerdrivers, dient u te kunnen genieten ze van het kanon website als u jagen rond een beetje.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 11 aug 2008, 12:39
Donor Groep

Default Vervaagde foto's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door austringer View Post
Ik heb net een nieuwe gekocht allemaal in 1 Cannon Printer Pixma mp470 te gaan met mijn Compaq Ik denk dat het een SR5249 uk Tower, aub excuus (Computer analfabeet) De printer die ik had was een Cannon Smartbase mp370, maar dit slechts 1 afdrukken Vervaagde PRINTS van mijn documenten waar ik houd al mijn foto's, Als ik mijn camera via USB op de printer, of als ik een foto van Picassa dan zeggen ze zijn geweldig, maar ik kan geen duidelijke foto's van mijn documenten,WAAROM PLEASE
Is het mogelijk dat de printer is pre-verwerking van de foto's onder bepaalde omstandigheden? bijvoorbeeld contrastverbetering?

Old 11 aug 2008, 13:31
Moderator Groep

Default Vervaagde foto's

Hoe bent u afdrukken vanuit Mijn documenten? Wat bent u knop drukken om het afdrukken?

Het kan zijn dat u het afdrukken van een soort van voorbeeld, in plaats van afdrukken van de volledige resolutie foto.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 aug 2008, 14:07
Donor Groep

Default Vervaagde foto's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Hoe bent u afdrukken vanuit Mijn documenten? Wat bent u knop drukken om het afdrukken?

Het kan zijn dat u het afdrukken van een soort van voorbeeld, in plaats van afdrukken van de volledige resolutie foto.
Ja, dat is mogelijk, wat de kwaliteit bent u bij het afdrukken? omdat atleast met mijn printer, wanneer u afdrukt op ontwerp-kwaliteit, het is erg vaag.
Old 12 aug 2008, 03:58
Lid Fractie

Default Vervaagde foto's

THINGIE, MIKE0001and SERVERGUY, hartelijk dank voor Mates proberen te helpen, Wat je moet onthouden,zijn Computer analfabeet, heb je alleen te zeggen Driver update voor mij om te beginnen moeilijk me,, Maar om te beginnen, Als ik ga zoals ik altijd in Documenten, selecteer ik een map met foto en selecteer de 1 dat ik wil afdrukken en klik met de rechtermuisknop op het te openen ga dan naar de print-teken en klik op het en thats it, maar met deze Prtinter ik hetzelfde doen, en het begint te printen, maar als de foto lijkt het allemaal, maar er slechts een vaag versie, ik heb op de telefoon naar de TECH GUYS op mijn garantie op Currys laatste nacht voor meer dan 3 / 4 van een uur, en op het einde wel een reeks van wat ooit en nam mijn scherm zodat ze kunnen proberen te verhelpen, en met het einde couldnt zij, en uiteindelijk zei als jullie sugested te proberen Canon Voor bestuurders, maar zoals ik al eerder zei, als ik mijn camera leiden tot de USB op de printer, de foto is perfect, dezelfde als wanneer ik een foto in Picassa, Kan iemand helpen op wat Driver, Alsjeblieft, Veel Thanks guys Ik heb deze maar waarvan 1 http://software.canon-europe.com/products/0010526.asp
Old 12 aug 2008, 04:22
Moderator Groep

Default Vervaagde foto's

Ik stel voor nummer 25. op die pagina. Ik denk dat is de een die je nodig hebt.

Het is een onzin tonen door Currys indien zij u met het nog steeds niet werkt en u het bijwerken van de stuurprogramma's.

Als het dan nog niet werkt Ik stel voor dat je terug naar de winkel en spreken ze daar. Vertel ze uw probleem en zeg de Tech Jongens niet repareren. Hopelijk krijgt u een ander model of vergelijkbaar.

Ze kunnen niet alleen maar geven u een printer die niet werkt zoals geadverteerd.

Old 12 aug 2008, 04:57
Lid Fractie

Default Vervaagde foto's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Ik stel voor nummer 25. op die pagina. Ik denk dat is de een die je nodig hebt.

Het is een onzin tonen door Currys indien zij u met het nog steeds niet werkt en u het bijwerken van de stuurprogramma's.

Als het dan nog niet werkt Ik stel voor dat je terug naar de winkel en spreken ze daar. Vertel ze uw probleem en zeg de Tech Jongens niet repareren. Hopelijk krijgt u een ander model of vergelijkbaar.

Ze kunnen niet alleen maar geven u een printer die niet werkt zoals geadverteerd.
Cheers Serverguy Ik zal proberen, hartelijk dank
Old 12 aug 2008, 05:40
Lid Fractie

Default Vervaagde foto's

__________________Hi Serverguy, Nope gedownload en zijn nog steeds dezelfde, Overwegende dat de printer werkt door middel van mijn camera en Picassa, Zou het mogelijk zijn dat zij zouden veranderen, Als ik het had een winkel Tech vent in de winkel kochten we het uit en ik zei dat we dit gekocht Compaq toren omstreeks maart, ter vervanging van onze andere 1, maar het zou niet alleen Print Scan met de printer hebben we voor deze,, hoewel sommige een vaststelling van een geladen stuurprogramma voor dat 1, dus hij wist dat ik wilde een alles-in-1 printer die zou werken met de Compaq toren die ik heb, hartelijk dank,
Old 12 aug 2008, 05:43
Moderator Groep

Default Vervaagde foto's

Ik neem aan dat je enige vorm van garantie mee?

Wat stel ik voor u doen is het nemen zowel de printer en de computer in de winkel, en leg uit dat u zojuist hebt gekocht en werd verteld dat het zou werken.

Laat ze sorteren en niet verlaten totdat is vastgesteld, of je hebt een nieuwe printer die ze hebben geleerd te werken.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Saving Foto's van internet enright666 Web Browsers & FTP Clients 2 17 oktober 2009 07:34
Mijn foto's! LOTS! Cambiker Off Topic Discussie 15 29 mei 2008 04:46
Verloren Foto's Kevan Kelly Algemene programmatuurnoot Chat 1 3 mei 2008 03:05
I Want To Buy Software Dat Zal Let Me tekst toevoegen aan foto's Kona1984hawaii Algemene programmatuurnoot Chat 3 De 2 maart 2008 21:05
Help - Ik heb al mijn foto's verwijderd! levenheyden Algemene programmatuurnoot Chat 2 9 Feb 2008 11:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.