![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en ny alt-i-1 Cannon Skriver Pixma mp470 å gå med min Compaq Jeg tror det er en SR5249 uk Tower, Unnskyld (Computer analfabeter) De skriver at jeg hadde var en kanon Smartbase mp370, men dette 1 bare utskrifter Bleknet Skriver fra mine dokumenter der jeg beholde alle bildene mine, hvis jeg kobler min kamera med USB til skriveren, eller hvis jeg får et bilde fra si Picassa så de er gode, men jeg kan ikke få klare bilder fra Mine dokumenter,HVORFOR VENNLIGST |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å oppdatere skriverdriverne du skal kunne få dem fra kanonen webstedet hvis du jakte rundt litt.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan har du utskrift fra Mine dokumenter? Hvilken knapp skal du trykke på for å gjøre det trykket? Det kan være at du skriver ut en slags forhåndsvisning, heller enn å skrive ut full oppløsning bilde.
|
| |||
| |||
| Det stemmer, det er mulig, hva kvalitet er du skrive ut på? fordi atleast med skriveren, hvis du skriver ut på utkastet kvalitet er det bleknet. |
|
| |||
| |||
| THINGIE, MIKE0001and SERVERGUY, mange takk Mates for prøver å hjelpe, hva du må huske,være Computer analfabeter, trenger du bare å si Driver oppdatere til meg for å starte uforståelig meg,, Men å begynne med, når jeg går som jeg alltid har i Dokumenter, velger jeg en mappe med bilder og velg 1 at jeg vil skrive ut, og høyreklikk på den for å åpne og gå til utskriften registrere og klikk på den og dvs det, men med denne Prtinter jeg gjøre det samme og det begynner å skrive, men når bildet vises den er der, men bare en bleknet versjonen, jeg fikk på telefonen til TECH Gutter på min garanti på Currys går kveld for over 3 / 4 av en time, og i slutten de gjorde en rekke hva noensinne og overtok min skjerm slik at de kunne prøve å bøte på det, og til slutt de couldnt, og til slutt sa som dere sugested å prøve Canon for drivere, men som jeg sa tidligere, hvis jeg kobler min Kamera fører til USB på skriveren, bildet er perfekt, det samme som når jeg får et bilde i Picassa, Kan noen hjelpe på hva Driver, Vennligst Mange Takk fyrene ![]() Jeg har fått disse, men som 1 http://software.canon-europe.com/products/0010526.asp |
|
| |||
| |||
| Jeg vil foreslå nummer 25. på denne siden. Jeg tror dvs det du trenger. Det er en crap vis av Currys hvis de forlater deg med det fortsatt ikke fungerer, og fortelle deg å oppdatere driverne. Hvis det fortsatt ikke fungerer Jeg foreslår at du går tilbake til butikken og snakke med dem der. Fortell dem at problemet ditt og si Tech Fyrene ikke fikse det. Forhåpentligvis vil de gi deg en annen modell eller lignende. De kan ikke bare gi deg en printer som ikke fungerer som annonseres.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Hvis det fortsatt ikke fungerer Jeg foreslår at du går tilbake til butikken og snakke med dem der. Fortell dem at problemet ditt og si Tech Fyrene ikke fikse det. Forhåpentligvis vil de gi deg en annen modell eller lignende. De kan ikke bare gi deg en printer som ikke fungerer som annonseres. __________________Hi Serverguy, Nope lastet det ned og fortsatt den samme, betraktning at skriveren fungerer gjennom mitt kamera og Picassa, ville det være mulig at de ville endre det, da jeg var snakker til en butikk Tech fyr på butikken vi kjøpte den fra og jeg sa at vi kjøpte denne Compaq tårnet om mars, skal erstatte våre andre 1, men det vil ikke skanne bare Skriv ut med skriveren vi hadde før denne,, eventhough noen en lastet ned en driver for at 1, så han visste at jeg ville ha en alt-i-1-skriver som vil jobbe med Compaq tårn som jeg har, mange takk, |
|
| |||
| |||
| Jeg antar at du har noen slags garanti med den? Det jeg foreslår at du trenger å gjøre er å ta både skriveren og datamaskinen inn i butikken, og forklar at du kjøpte den, og ble fortalt at det ville fungere. La dem sortere det ut, og ikke dra før det er løst, eller du har en ny skriver at de har vist seg å fungere.
__________________ serverguy |