menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Digitálny zobrazovacie & Tlačiarne

Register

Vyblednuté fotografie

Reply

Thread Tools
Old 11. augusta 2008, 00:41
Člen Skupina

Práve som kúpil nový v 1 Cannon tlačiareň Pixma mp470 Chcete ísť s mojím Compaq Verím, že sa jedná o SR5249 uk Tower, prosím ospravedlnenie (Computer negramotných) Tlačiareň, že som bol Cannon Smartbase mp370, ale to len odtlačky 1 Uvadlý PUBLIKÁCIÍ z môjho Dokumenty, kde som držať všetky svoje fotografie, jsem-li pripojiť fotoaparát pomocou USB k tlačiarni, alebo jestli jsem si fotografie z hovoria Picassa, sú skvelé, ale nemôžem dostať jasné fotografie z mojich dokumentov,PREČO SI
Old 11. augusta 2008, 09:54
Darcu Skupina

Pokúste sa aktualizovať ovládače tlačiarne, mali by ste byť schopní sa dostať z děla internetovej stránky, ak si shánět asi trochu.

Môj systém: Prvé OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Základná doska:
Gigabyte GA-P35-DS3L
Pamäť RAM:
2x1GB OCZ PC2-9200 žnec CL5
Grafické karty (s):
Gainward ATI 3850
Zvuková karta:
na palube
Pevný disk (y):
Seagate Barracuda 7200.7 120gigabajt
Optická mechanika (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Chladenie:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Sieť / Internet:
na palube / údajne 10Meg panna kábel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; ViewSonic VE702m
Operačný systém (y):
XP Home
Old 11. augusta 2008, 12:39
Darcu Skupina

Citácia:
Pôvodne Poslal austringer View Post
Práve som kúpil nový v 1 Cannon tlačiareň Pixma mp470 Chcete ísť s mojím Compaq Verím, že sa jedná o SR5249 uk Tower, prosím ospravedlnenie (Computer negramotných) Tlačiareň, že som bol Cannon Smartbase mp370, ale to len odtlačky 1 Uvadlý PUBLIKÁCIÍ z môjho Dokumenty, kde som držať všetky svoje fotografie, jsem-li pripojiť fotoaparát pomocou USB k tlačiarni, alebo jestli jsem si fotografie z hovoria Picassa, sú skvelé, ale nemôžem dostať jasné fotografie z mojich dokumentov,PREČO SI