![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis köpt en ny allt-i-1 Cannon skrivare, Pixma mp470 Om du vill gå med min Compaq Jag tror att det är en SR5249 uk Tower, Ursäkta (Computer analfabeter) Skrivaren att jag hade var en Cannon Smartbase mp370, men 1 endast utskrifter URBLEKT KOPIOR från mina dokument där jag hålla alla mina bilder, om jag ansluta min kamera via USB till skrivaren, eller om jag får en bild från säga Picassa då de är stora, men jag kan inte få tydliga bilder från mina dokument,VARFÖR TACK |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att uppdatera drivrutiner för skrivare, bör du kunna få dem från kanon hemsida om du jaga runt lite.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur ska du skriva ut från Mina dokument? Vad knappen ska du trycka på för att göra det print? Det kan vara att du skriver ut ett slags förhandsvisning, snarare än att skriva ut full upplösning bilden.
|
| |||
| |||
| Ja, det är möjligt, vad kvalitet är du skriva ut på? eftersom minst med min skrivare, om du skriver ut på utkastkvalitet, det är mycket bleka. |
|
| |||
| |||
| THINGIE, MIKE0001and SERVERGUY hjärtligt tack kompisar för att försöka hjälpa till, Vad du måste komma ihåg,varelse Computer analfabeter, du bara måste säga Driver uppdatera mig för att starta förbryllande mig,, Men till att börja med, När jag går som jag alltid har i dokument, väljer jag en mapp med foton och välj 1 som jag vill skriva ut, och högerklicka på den för att öppna sedan gå till tryckta tecken och klicka på det och thats det, men med detta Prtinter jag göra samma sak och börjar skriva ut, men när bilden visas är det där, men bara en blek version fick jag på telefon till TECH Killar på min garanti på Currys i går kväll för över 3 / 4 av en timme, och i slutändan de gjorde en serie om vad som någonsin och tog över min skärm så att de kunde försöka åtgärda det och i slutändan de couldnt och slutligen sagt som ni sugested att försöka Canon för förare, men som jag sa tidigare, om jag ansluta min kamera leda till USB på skrivare, bilden är perfekt, samma som när jag får en bild i Picassa, Kan någon hjälpa till om vad Driver, Snälla Många Tack grabbar ![]() Jag har fått dessa, men som 1 http://software.canon-europe.com/products/0010526.asp |
|
| |||
| |||
| Jag skulle vilja föreslå antalet 25. på den sidan. Jag tror thats det du behöver. Det är ett skit visar genom Currys om de lämnar er med den fortfarande inte fungerar och tala om för er att uppdatera drivrutinerna. Om det fortfarande inte fungerar föreslår jag att du går tillbaka till butiken och tala med dem där. Berätta ditt problem och säg Tech Killar inte rättar till det. Förhoppningsvis kommer de att ge dig en annan modell eller liknande. De kan inte bara ge er en skrivare som inte fungerar som reklamen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Om det fortfarande inte fungerar föreslår jag att du går tillbaka till butiken och tala med dem där. Berätta ditt problem och säg Tech Killar inte rättar till det. Förhoppningsvis kommer de att ge dig en annan modell eller liknande. De kan inte bara ge er en skrivare som inte fungerar som reklamen. __________________Hi Serverguy, Nope hämtade den och fortfarande den samma, som beaktar att skrivaren fungerar genom min kamera och Picassa, Skulle det vara möjligt att de skulle ändra det, när jag talade till en Shop Tech killen i affären vi köpte den från och jag sa att vi köpte denna Compaq tornet om mars, för att ersätta våra övriga 1, men det skulle inte Skanna bara Skriv ut med skrivaren vi hade innan den här, även om en del en ned lastade en drivrutin för att 1, så han visste att jag ville ha en allt-i-1 skrivare som skulle arbeta med Compaq tornet som jag har stort tack, |
|
| |||
| |||
| Jag antar att du har någon form av garanti med den? Vad jag föreslår att du gör är att både skrivaren och datorn i butiken och förklara att du precis köpt den och fick höra att det skulle fungera. Låt dem reda ut och inte lämnar tills den är fast, eller om du har en ny skrivare som de har visat sig fungera.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Spara bilder från Internet | enright666 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 17 Oktober 2009 07:34 |
| Mina bilder! PARTIER! | Cambiker | Off Topic Discussion | 15 | 29 maj 2008 04:46 |
| Lost Photos | Kevan Kelly | General Software Chat | 1 | 3 maj 2008 03:05 |
| Jag vill köpa programvara som låter mig lägga till text i bilder | Kona1984hawaii | General Software Chat | 3 | 2 mars 2008 21:05 |
| Hjälp - jag har tagit bort alla mina bilder! | levenheyden | General Software Chat | 2 | 9 februari 2008 11:39 |
| Thread Tools | |
| |