![]() |
|
| |||
| |||
| Alle i Storbritannien nogensinde anvendt nogen af de Flip Video produkter? http://flipvideo.co.uk/ Jeg forsøger at finde et digitalt videokamera til omkring $ 100 - $ 150 og unødvendigt at sige, at der er ikke mange valgmuligheder for et velkendt mærke. Jeg kan ikke lide at købe "off-brand" elektronik, men hvis disse er velkendte og pålidelige jeg måske giver det noget mere alvorlig eftertanke. http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, men Gadget Show (a tech viser i Det Forenede Kongerige) synes at kunne lide det. Top ti gadget af 2008. Der er nogle videoer i bunden (som formentlig ikke region låst ... kun USA synes at bekymre sig om, at)
| |||
| |||
| Være tyske ... Jeg kan ikke anbefale det. Deres produkter aldrig synes at fungere godt for mig. Også, Gadget Show har en større sag, så se bort fra prisen. |
|
| |||
| |||
| Nå jeg har fundet et problem med dem, at jeg ikke kan lide. De kører på separate batterier. Jeg vil normalt kun købe emner som disse, der har et genopladeligt batteri. ![]() For hele det produkt, du kan ende med at bruge tusindvis af batterier, og at for mig er ikke det værd. |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft en Flip Camrecorder for cirka to måneder nu, mine bruger 2x "AA" batterier og jeg stadig bruge den oprindelige dem, der er nem at få i hele verden. Eneste problem jeg finde er, at den computer, du bruger til at hente til at være bedre end 2Ghz hastighed, jeg prøvede den på en bærbar computer af 1.8Ghz og det vil ikke arbejde! Jeg plejer at hente det, som om det, er et eksternt drev, som den, der er hurtigere og nemmere. Great lille maskine, husk det er en BASIC-maskine, "det gør, hvad der står på æsken" Jeg carry mineaktioner overalt vi gå ud og finde det ideelle. Jeg prøvet det i et mørkt rum, billedet er kornet, men synlige, når de anvendes uden nogen form for lys. Kun betalt £ 65-00 for det! Jeg vil råde alle, der køber en at få udvidelsen USB bly. |