vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Flip Video UK Ltd

Reply

Thread Tools
Old 26 joulukuu 2008, 13:51
Moderator Group

Default Flip Video UK Ltd

Jokainen, Isossa-Britanniassa koskaan käyttänyt jotakin etukansi Video tuotteita? http://flipvideo.co.uk/

Olen yrittänyt löytää digitaalinen videokamera noin $ 100 - $ 150 ja on sanomattakin selvää ei ole monia vaihtoehtoja tunnettu brändi. En pidä osto "off-brändi" elektroniikka mutta jos nämä ovat tunnettuja ja luotettavia Voisin antaa sille hieman ajattelemaan.

http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522

Old 26 joulukuu 2008, 16:25
Rahoittajien ryhmän

Ei, mutta Gadget Näytä (a tech esitetään UK) näyttää siltä. Top kymmenen gadgetista 2008. On joitakin videoita alareunassa (jotka eivät todennäköisesti ole alueen lukittu ... ainoastaan USA näyttää huolissaan)

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 26 joulukuu 2008, 16:40
Moderator Group

Kiitos. Se näyttää OK En vain tiedä vielä. Otan mennä kauppaan ja on hyvä tarkastella sitä ensin.

Löysin tämä myös, mutta en ole varma siitä, AgfaPhoto joko. Mutta saksalaiset yleensä tehdä laatu kamaa niin kuka tietää ...

Old 27 joulukuu 2008, 21:34
Rahoittajien ryhmän

Ovat Saksa ... En voi suositella sitä. Heidän tuotteensa koskaan tunnu toimivan hyvin minulle.

Myös Gadget Show on yksi tärkeä asia, hän ei hinta.
Old 27 joulukuu 2008, 21:49
Moderator Group

No Löysin asiasta heille, että en pidä. Ne suoritetaan erillinen akkuja. Minä yleensä vain ostaa tämän kaltaisia kohteita, joilla on ladattava akku.

Käyttöaikaa, että tuote voi päätyä menojen tuhansia paristoista ja että minulle ei ole sen arvoinen.

Old 17. päivästä toukokuuta 2009, 22:50
Jäsen

Minulla on ollut Flip Camrecorder noin kahden kuukauden ajan, kaivos käyttää 2x "AA-paristoa, ja olen edelleen käyttämällä alkuperäisiin, helppo saada koko maailma.
Ainoa ongelma mielestäni on se, että tietokone, jota käytät ladata on parempi kuin 2Ghz nopeus, yritin sitä läppäriin on 1.8Ghz ja se ei toimi!
Minulla on tapana ladata sitä ikään kuin se, s ulkoista asemaa kuin se, s nopeammin ja helppoa.
Great vähän koneen, muista, se on PERUSVAATIMUKSET koneen, "se, mitä se sanoo ruutuun" I carry kaivoksen kaikkialla lähdemme ja löytää se ihanne.
Olen yrittänyt sitä pimeässä huoneessa, kuva on rakeinen mutta katsella, kun sitä käytetään ilman ulkoisia valoja.
Vain maksetut £ 65-00 se!
Kehottaisin kukaan Osta yksi saat laajentaminen USB johtaa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät elioenai Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2009 14:49
S-Video? Auttaa NCC Speed Graphics Cards & Näytöt 12 17. lokakuu 2008 21:02
Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget demon102 Graphics Cards & Näytöt 3 2. Aug 2008 13:32
Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! ljkd13 Multimedia & Codecs 3 17th Jan 2008 20:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.