![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jokainen, Isossa-Britanniassa koskaan käyttänyt jotakin etukansi Video tuotteita? http://flipvideo.co.uk/ Olen yrittänyt löytää digitaalinen videokamera noin $ 100 - $ 150 ja on sanomattakin selvää ei ole monia vaihtoehtoja tunnettu brändi. En pidä osto "off-brändi" elektroniikka mutta jos nämä ovat tunnettuja ja luotettavia Voisin antaa sille hieman ajattelemaan. http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, mutta Gadget Näytä (a tech esitetään UK) näyttää siltä. Top kymmenen gadgetista 2008. On joitakin videoita alareunassa (jotka eivät todennäköisesti ole alueen lukittu ... ainoastaan USA näyttää huolissaan)
| |||
| |||
| Ovat Saksa ... En voi suositella sitä. Heidän tuotteensa koskaan tunnu toimivan hyvin minulle. Myös Gadget Show on yksi tärkeä asia, hän ei hinta. |
|
| |||
| |||
| No Löysin asiasta heille, että en pidä. Ne suoritetaan erillinen akkuja. Minä yleensä vain ostaa tämän kaltaisia kohteita, joilla on ladattava akku. ![]() Käyttöaikaa, että tuote voi päätyä menojen tuhansia paristoista ja että minulle ei ole sen arvoinen. |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut Flip Camrecorder noin kahden kuukauden ajan, kaivos käyttää 2x "AA-paristoa, ja olen edelleen käyttämällä alkuperäisiin, helppo saada koko maailma. Ainoa ongelma mielestäni on se, että tietokone, jota käytät ladata on parempi kuin 2Ghz nopeus, yritin sitä läppäriin on 1.8Ghz ja se ei toimi! Minulla on tapana ladata sitä ikään kuin se, s ulkoista asemaa kuin se, s nopeammin ja helppoa. Great vähän koneen, muista, se on PERUSVAATIMUKSET koneen, "se, mitä se sanoo ruutuun" I carry kaivoksen kaikkialla lähdemme ja löytää se ihanne. Olen yrittänyt sitä pimeässä huoneessa, kuva on rakeinen mutta katsella, kun sitä käytetään ilman ulkoisia valoja. Vain maksetut £ 65-00 se! Kehottaisin kukaan Osta yksi saat laajentaminen USB johtaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| S-Video? Auttaa | NCC Speed | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 17. lokakuu 2008 21:02 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |