mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Flip Video UK Ltd

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2008, 13:51
Moderator Groep

Default Flip Video UK Ltd

Iedereen in het Verenigd Koninkrijk ooit gebruikt voor een van de Flip Video producten? http://flipvideo.co.uk/

Ik ben op zoek naar een digitale camcorder voor ongeveer $ 100 - $ 150 en onnodig te zeggen dat er niet veel keuzes voor een bekend merk. Ik hou niet van de aankoop "off-merk" elektronica, maar indien deze zijn goed bekend en betrouwbaar ik zou er wat meer serieuze gedachte.

http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522

Old 26 december 2008, 16:25
MJM
Donor Groep

Nee, maar de Gadget Show (een tech-show in het Verenigd Koninkrijk) lijkt te willen. Top tien van de gadget van 2008. Er is een aantal video's aan de onderkant (die waarschijnlijk niet vergrendeld regio ... alleen de VS lijkt zich zorgen te maken over dat)

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 26 december 2008, 16:40
Moderator Groep

Bedankt. Het ziet er OK ik gewoon nog niet weet. Ik moet naar de winkel en hebben een goede kijk op het eerste.

Ik vond dit een ook, maar ik ben niet zeker over AgfaPhoto hetzij. Maar de Duitsers meestal maken kwaliteit spul dus wie weet ...

Old 27 december 2008, 21:34
MJM
Donor Groep

Omdat het Duitse ... Ik kan niet aanraden. Hun producten nooit lijken goed te werken voor mij.

Ook Gadget Show is een groot probleem, ze negeren de prijs.
Old 27 december 2008, 21:49
Moderator Groep

Nou ik heb een probleem met hen dat ik niet van. Ze draaien op de afzonderlijke batterijen. Ik zal meestal alleen kopen objecten zoals deze met een oplaadbare batterij.

Voor de levensduur van het product dat je zou kunnen komen, de uitgaven duizenden op batterijen en dat voor mij is het niet waard.

Old 17 mei 2009, 22:50
Lid Fractie

Ik heb een klep Camrecorder voor ongeveer twee maanden nu, mijne gebruikt 2x "AA" batterijen en ik ben nog steeds met behulp van de oorspronkelijke zijn, makkelijk te krijgen in de hele wereld.
Enige probleem vind ik, is dat de computer die u gebruikt om te downloaden, moet beter worden dan 2Ghz snelheid, Ik heb geprobeerd dit op een laptop van 1.8Ghz en het zou niet werken!
Ik meestal downloaden als, is een externe schijf als deze, is sneller en gemakkelijk.
Great little machine, onthoud het is een BASIC machine, "het doet wat het zegt over het vak" Ik draag mijn overal waar we gaan en vind het ideaal.
Ik probeerde het in een donkere ruimte, is het beeld korrelig maar zichtbaar wanneer gebruikt zonder externe verlichting.
Alleen betaalde £ 65-00 for it!
Ik raad iedereen die het kopen van een om de uitbreiding USB leiden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen elioenai Grafische Kaarten & Monitors 3 15 mrt 2009 14:49
S-Video? Helpen Ncc Speed Grafische Kaarten & Monitors 12 17 okt 2008 21:02
Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget demon102 Grafische Kaarten & Monitors 3 De 2 augustus 2008 13:32
Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! ljkd13 Multimedia & Codecs 3 17 Jan 2008 20:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.