mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Flip Video UK Ltd

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2008, 13:51
Moderator Group

Hvem som helst i Storbritannia noen gang brukt noen av Flip Video produkter? http://flipvideo.co.uk/

Jeg prøver å finne et digitalt videokamera for rundt $ 100 - $ 150 og unødvendig å si er det ikke mange muligheter for et kjent merke. Jeg liker ikke å kjøpe "off-brand" elektronikk men dersom disse er kjent og pålitelig jeg kan gi den enkelte mer alvorlige trodde.

http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522

Old 26 Dec 2008, 16:25
MJM
Donor Group

Nei, men Gadget Vis (a tech show i Storbritannia) synes å like det. Topp ti gadget 2008. Det er enkelte videoer på bunnen (som sannsynligvis ikke region låst ... bare USA synes å bekymre deg for det)

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 26 Dec 2008, 16:40
Moderator Group

Takk. Det ser OK Jeg vet ikke ennå. Jeg må gå til butikken og ha en god titt på den først.

Jeg fant denne også, men jeg er ikke sikker om AgfaPhoto heller. Men tyskerne vanligvis foreta kvalitet ting slik som vet ...

Old 27 Dec 2008, 21:34
MJM
Donor Group

Being tysk ... Jeg kan ikke anbefale det. Sine produkter aldri synes å fungere godt for meg.

Dessuten Gadget Vis har ett stort problem, de ignorerer pris.
Old 27 Dec 2008, 21:49
Moderator Group

Vel jeg fant et problem med dem at jeg ikke liker. De kjører på separate batterier. Jeg vil vanligvis bare kjøpe slike elementer som har et oppladbart batteri.

For levetiden til produktet du kan ende opp utgifter tusenvis på batterier og som for meg er ikke verdt det.

Old 17 mai 2009, 22:50
Medlem Group

Jeg har hatt en Vend Camrecorder for ca to måneder nå, mine bruker 2x "AA" batterier og jeg fortsatt bruke den opprinnelige seg, lett å komme over hele verden.
Eneste problemet jeg finner er at datamaskinen du bruker til å laste ned for å være bedre enn 2Ghz fart, jeg prøvde den på en bærbar av 1.8Ghz og det vil ikke fungere!
Jeg pleier å laste den ned som om det er en ekstern disk som det er raskere og lett.
Flott liten maskin, husk det er en grunnleggende maskinen, det gjør hva det står på boksen "Jeg bærer min overalt vi gå og finne det ideelle.
Jeg prøvde den i et mørkt rom, er bildet kornete, men vises når det brukes uten eksternt lys.
Bare betalte £ 65-00 for det!
Jeg vil råde alle som kjøper en for å få forlengelse USB bly.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.