mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Flip Video UK Ltd

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2008, 13:51
Moderator-gruppen

Default Flip Video UK Ltd

Den i Storbritannien någonsin använt någon av Flip Video produkter? http://flipvideo.co.uk/

Jag försöker hitta en digital videokamera för ungefär $ 100 - $ 150 och onödigt att säga det finns inte många alternativ för ett välkänt varumärke. Jag gillar inte att köpa "off-märke" elektronik men om dessa är kända och pålitliga jag kanske ge det lite mer allvarligt.

http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522

Old 26 december 2008, 16:25
MJM
Givargruppen

Nej, men Gadget Visa (en teknik visar i Förenade kungariket) verkar gilla det. Topp tio gadget för 2008. Det finns några videor på botten (som förmodligen inte regionen låst ... bara USA verkar oroa sig för att)

Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moderkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (s):
ATI HD 2600 XT
Ljudkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hårddisk (s):
200 GB 5400RPM
Optisk enhet (er):
DVD Super Multi
Mål / PSU:
Satellite A200-serien
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 26 december 2008, 16:40
Moderator-gruppen

Tack. Det ser OK Jag vet inte ännu. Jag måste gå till butiken och få en ordentlig titt på det första.

Jag hittade detta en också men jag är inte säker på AgfaPhoto heller. Men tyskarna brukar göra kvalitet grejer så vem vet ...

Old 27 december 2008, 21:34
MJM
Givargruppen

Att tyska ... Jag kan inte rekommendera det. Deras produkter aldrig verkar fungera bra för mig.

Även Gadget Visa har en viktig fråga, så strunta i priset.
Old 27 december 2008, 21:49
Moderator-gruppen

Jo jag har hittat ett problem med dem att jag inte gillar. De kör på separata batterier. Jag kommer i regel bara köpa ex så här som har ett laddningsbart batteri.

På livstid för den produkt som du kan hamna utgifter tusentals om batterier och att jag inte är värt det.

Old 17 maj 2009, 22:50
Ledamot Gruppen

Jag har haft en Flip Camrecorder för ungefär två månader nu, min använder 2x "AA" batterier och jag fortfarande använder den ursprungliga sådana, lätt att få i hela världen.
Enda problemet jag finner är att datorn som du använder för att ladda ner för att vara bättre än 2 GHz hastighet, jag försökte på en laptop med 1,8 GHz och det skulle inte fungera!
Jag brukar ladda ner det som om det är en extern enhet som den är snabbare och enklare.
Stora lilla maskin, kom ihåg det är en basmaskinen, "det gör det som står på rutan" Jag bär mina överallt vi gå och hitta det perfekta.
Jag försökte det i ett mörkt rum är bilden kornig men visas när den används utan yttre belysningen.
Endast betalas £ 65-00 för det!
Jag skulle råda någon att köpa en för att få en förlängning USB bly.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger elioenai Grafikkort & Skärmar 3 15 mars 2009 14:49
S-Video??? Hjälp Ncc Speed Grafikkort & Skärmar 12 17 oktober 2008 21:02
Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget demon102 Grafikkort & Skärmar 3 2 august 2008 13:32
Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! ljkd13 Multimedia & Codecs 3 17 januari 2008 20:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.