![]() |
|
| |||
| |||
| Den i Storbritannien någonsin använt någon av Flip Video produkter? http://flipvideo.co.uk/ Jag försöker hitta en digital videokamera för ungefär $ 100 - $ 150 och onödigt att säga det finns inte många alternativ för ett välkänt varumärke. Jag gillar inte att köpa "off-märke" elektronik men om dessa är kända och pålitliga jag kanske ge det lite mer allvarligt. http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=7964522 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, men Gadget Visa (en teknik visar i Förenade kungariket) verkar gilla det. Topp tio gadget för 2008. Det finns några videor på botten (som förmodligen inte regionen låst ... bara USA verkar oroa sig för att)
| |||
| |||
| Att tyska ... Jag kan inte rekommendera det. Deras produkter aldrig verkar fungera bra för mig. Även Gadget Visa har en viktig fråga, så strunta i priset. |
|
| |||
| |||
| Jo jag har hittat ett problem med dem att jag inte gillar. De kör på separata batterier. Jag kommer i regel bara köpa ex så här som har ett laddningsbart batteri. ![]() På livstid för den produkt som du kan hamna utgifter tusentals om batterier och att jag inte är värt det. |
|
| |||
| |||
| Jag har haft en Flip Camrecorder för ungefär två månader nu, min använder 2x "AA" batterier och jag fortfarande använder den ursprungliga sådana, lätt att få i hela världen. Enda problemet jag finner är att datorn som du använder för att ladda ner för att vara bättre än 2 GHz hastighet, jag försökte på en laptop med 1,8 GHz och det skulle inte fungera! Jag brukar ladda ner det som om det är en extern enhet som den är snabbare och enklare. Stora lilla maskin, kom ihåg det är en basmaskinen, "det gör det som står på rutan" Jag bär mina överallt vi gå och hitta det perfekta. Jag försökte det i ett mörkt rum är bilden kornig men visas när den används utan yttre belysningen. Endast betalas £ 65-00 för det! Jag skulle råda någon att köpa en för att få en förlängning USB bly. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| S-Video??? Hjälp | Ncc Speed | Grafikkort & Skärmar | 12 | 17 oktober 2008 21:02 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |