mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Sjov med Camrea Vinkler

Reply

Thread Tools
Old 6. juni 2009, 00:07
Donor-Gruppen

Default Sjov med Camrea Vinkler

Nuvel, i dag besluttede jeg mig for at se, hvor godt jeg kunne dechifrere, hvad der er de bedste kameravinkler for videoer, så jeg gjorde dette. hvad tror du fyre synes om vinkler? det er min ven i videoen.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 6. juni 2009, 05:50
Donor-Gruppen

That's virkelige gode faktisk. Har du nogensinde set Hot Fuzz? Det særlige ved direktør Edgar Wright's første gang nogensinde en film som en teenager?

Det er overraskende god, og du video minder mig om, at bør du overveje at gøre noget lignende.
Old 6. juni 2009, 11:14
Donor-Gruppen

tak. Ja, jeg set hot fuzz. sjove ting. Jeg har en film for lang tid siden kaldte "Den chroniclesof Jake DuKane"
sin slags banal, men sine første kortfilm, jeg nogensinde har prøvet at gøre det skulle være "højspændte" lol.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.